Vriendinnen/stapmaatjes 020

• Karen76

Hoi hoi,

Ik ben een vrolijke meid van 30 jaar en ben op zoek naar andere leuke meiden,die net als ik nog jong van geest zijn en nog niet willen settelen(met of zonder vriend) ook leuke dingen willen ondernemen?Hierbij dacht ik aan bios,uiteten, kroegje/bardancing,fietsen,wandelen,cultuur en lekker luieren op zn tijd.

Heb nog geen behoefte om elke zaterdagavond thuis te zijn en jij?

Groetjes Karen

• Linda

Hoi Karen,

Je berichtje spreekt mij helemaal aan! Ik heb ook al op enkele andere berichten gereageerd, maar dan komt er verder geen reactie op, wat ik erg jammer vindt.

Ik ben een (meestal) gezellige meid van 35 jaar die net als jij ook niet elke zaterdagavond thuis op de bank wil zitten. Mijn vriendenkring begint zich steeds meer te settelen en om nou als vrouw in je eentje de kroeg binnen te stappen vind ik ook nogal zo wat. Het lijkt mij leuk om eens af te spreken en misschien gezellig een avondje weg te gaan. Ik woon in de Zaanstreek dus afstand is geen enkel probleem.

Ik hoop dat mijn berichtje je ook aanspreekt en dat we misschien een leuk contact hieraan kunnen overhouden.

Doei, doei

Linda

• Karen76

Hey Linda,

Leuk dat je gereageert hebt!!Zaanstreek is zeker niet uit de buurt en ik vind het ook leuk om eens buiten Amsterdam te kijken.Heb je misschien een mailadres/msn waarop ik je beter kan leren kennen?Want dat te doen via deze site lijkt me niet zo een goed idee :)En zeker nu t lekker weer buiten is is het vaak nog overal gezellig!!

ik hoop gauw wat van je te lezen :)

Groetjes Karen

• Linda

Hoi Karen,

Wat leuk om je reactie te lezen op mijn bericht. Ik zal mijn e-mailadres zichtbaar maken zodat je ook mijn msn adres hebt. Want net wat je zegt om nou alles op deze site te bespreken.

En een leuk terras met dit weer spreek altijd aan!! Ik hoop je snel te spreken via de mail of msn.

Groetjes, Linda

• Karen76

Had je je mailadres erbijgedaan?Linda schreef:

>

> Hoi Karen,

>

> Wat leuk om je reactie te lezen op mijn bericht. Ik zal mijn

> e-mailadres zichtbaar maken zodat je ook mijn msn adres hebt.

> Want net wat je zegt om nou alles op deze site te bespreken.

>

> En een leuk terras met dit weer spreek altijd aan!! Ik hoop

> je snel te spreken via de mail of msn.

>

> Groetjes, Linda

• Linda

Hoi,

Als je op mijn naam klikt dan krijg je mijn mailadres te zien.

Groetjes, Linda

• Linda

Hoi Karen,

Ik ben met vakantie geweest, maar ik zag dat je verder nog niet gereageerd had op mijn laatste bericht, misschien ben je ook met vakantie geweest.

Voor de duidelijkheid zal ik mijn e-mail adres nog maar even volledig vermelden:

linda.onderwater@hotmail.com.

Ik zou het nog steeds leuk vinden om eens wat af te spreken of om eerst te mailen of msn'en.

Ik hoop nog wat van je te horen.

Groetjes, Linda

• Linda2

Hoi Karen76,

Ik ben Linda2 en ik nodig je uit om eens te kijken bij “Stapmaatjes in Amsterdam”.

Degene die het eerste bericht heeft gestart is Esther.

Er wordt daar een voorstel gedaan om te proberen een datum te prikken om in een restaurantje af te spreken en kennis te maken met elkaar.

Misschien heb jij ook wel zin?!

Ik heb bij de bovenstaande topic al wat over mezelf verteld en kun je daar ook teruglezen! maar je mag me ook mailen als je wilt!

Vragen staan vrij!

Groetjes, Linda2

• Linda

Hoi Karen,

Ik weet niet of je met vakantie bent ofzo, maar het is jammer dat er verder geen reactie meer is gekomen op je advertentie.

Ik hoop dat er toch nog verder een reactie komt van jouw kant.

Groetjes, Linda