VRIENDSCHAP

• bette

hallo hier ben ik weer. zoek nog steeds vriendschap. maar het kan ook nadelen hebben. als mensen niet op hun wenken worden bediendt!! dat je dan een rotwijf bent!!!!!en dat je als westeling.!! wat ik niet ben. gewoon uit de achterhoek!!! maar ze nemen het recht, om te vertellen hoe ik het moet doen!!!! zo niet dan zijn de consequetie,s voor mij!!omdat ik een paar dagen te lang heb gewacht met het bellen naar die persoon toe!! en dat mag niet!!!! dus het nodige zal nog wel komen!!

maar ik zoek nog zeer zeker!!!! een!!!!! ECHTE VRIENDSCHAP!!!!!!!!!!!!!

waarin ook normen en waarde zijn!!!de man die ook vriendschap wil!!! op een eerlijke basis van vertrouwen!!! hoop ik dat die persoon reageert!!!

• joke

hoi bette met joke ik kom uit zuidholland.

en heb het zelfde probleem als je hun zin niet geeft ligt je eruit .

waar zijn die echt vrienden waar je op kan bouwen via de mail.

heel erg moeilijk tevinden .

ja in het begin is het leuk maar dan ineens loopt het fout.

dan willen ze heel wat anders dan mailen en als je zelf daar geen genoegen mee neemt ja dan is het gauw over ze beloven van alles .

maar er komt niets van terecht dan maar gewoon dumpen .

dat is het beste.veel geluk met het zoeken naar echte vrienden.

groetjes joke

• bette

nou ik ben blij dat ik niet de enige ben!! maar je hebt wel gelijk!!1 maar ik begin mij ook af te vragen. bestaan er nog wel echte vriendschappen!! ik bedoel op een eerlijke basis. maar net wat jij zegt. ze willen altijd iets anders!!en daar heb ik geen behoefte aan!!! maar goed ik vind het heel lief dat je reageert!!! ook veel geluk

• joke

dankje bette jij ook heel veel geluk.

ik hoop echt voor jou dat je de gene tegen komt waar je en echte vriendschap uit kan halen en dat het blijvend is groetjes joke.

• Padma

Hoi bette,

Maar niet alle mannen zijn zo, maar ja helaas zijn de meeste wel zo.

Groetjes Padma

• bette

hallo padma!! daar geef ik jou volkomen gelijk in.heb zelf 10jaar een vriendschap gehad. op basis van respect eerlijkheid!! fred kwam ook gewoon bij ons over de vloer!! maar hellaas heb ik hem in 2004 4nov dood gevonden op bed. hersenbloeding!! en wij konden overal over praten lachen en ook huilen!! maar daarna wel een adv gezet. alleen maar problemen. en op die manier hoef ik geen vriendschap!!! en dat bedoelde ik hier mee!! maar vind het heel lief dat je reageert. dank je. groetjes terug