Vriendschap gezocht omg drenthe/groningen

• Sandrine

Hoi

Ik ben een leuke spontane meid van 25 jaar oud en kom uit een klein plaatsje in Drenthe en ben op zoek naar leuke mensen uit de omg Drenthe/Groningen.

Groetjes Sandrine

• rensina

Ik kom zelf uit emmen, en vind het ook leuk om weer eens mijn vriendenkring wat uit te gaan breiden.

Ben 28 jaar oud, woon samen… en werk ik de zorg!

Vind het heerlijk om tijd te nemen voor mij zelf, om een drankje te drinken in de kroeg, om te gaan swingen in Zak, of om met dit mooie weer een duik nemen in een waterplas.

Ik ben benieuwd naar je reactieSandrine schreef:

>

> Hoi

>

> Ik ben een leuke spontane meid van 25 jaar oud en kom uit een

> klein plaatsje in Drenthe en ben op zoek naar leuke mensen

> uit de omg Drenthe/Groningen.

>

>

> Groetjes Sandrine

• Sandrine

Hoi Rensina,

Wat leuk dat je hebt gereageerdIk ben 25 jaar oud en woon ook samen in een klein dorpje in Drenthe en werk in de thuiszorg!

Mijn hobbies zijn winkelen,zwemmen met mooi weer bij het strand of plas,af en toe op stap,uiteten,mountainbiken,films kijken,gezellig bij een kop koffie/thee kletsen enz.

Nou ik wacht weer af op een reactie van jouw!

Groetjes Sandrine

• rensina

Hoihoi…

Misschien is het een idee dat je me mailt… da's wat persoonlijker dan via dit prikbord waar iedereen het ook kan lezen enzo…

Wat leuk dat je in de thuiszorg werkt….heb ik ook nog een tijdje aan gedacht, maar ja voor verzorgende heb ik niet de juiste papieren.. dus maar verder gesolliciteerd en nu dus aan het werk met verstandelijk gehandicapten. Echt ontzettend leuk!

Ik weet even niet of mijn mailadres is beeld komt.. maar mail me anders maar op rellie@home.nl…..

Je zult wel even tot morgen moeten wachten op een reactie… ik ga nu nog even genieten van het loomeertje.. en daarna moet ik aan de slag!

Tot mails

Groetjes van mijSandrine schreef:

>

> Hoi Rensina,

>

> Wat leuk dat je hebt gereageerdIk ben 25 jaar oud en woon ook

> samen in een klein dorpje in Drenthe en werk in de thuiszorg!

> Mijn hobbies zijn winkelen,zwemmen met mooi weer bij het

> strand of plas,af en toe op stap,uiteten,mountainbiken,films

> kijken,gezellig bij een kop koffie/thee kletsen enz.

> Nou ik wacht weer af op een reactie van jouw!

>

> Groetjes Sandrine