mailvriendin gezocht

• Emilia Huberts

Hoi, Ik ben Emilia en ben op zoek naar serieuze mail vriendschap, zoek vriendin die niet zomaar afhaakt. Kunnen elkaar natuurlijk later wel eens ontmoeten :)

Houd van serieuze gesprekken, gedachten wisselen, lezen, psychologie e.d. wandelen , heb huisje buiten met hobby:geiten, tuin, wandelen. En mijn werk.

Ben gelukkig getrouwd.We hebben samen stelletje kinderen. Ben midden veertig.

Van harte welkom in mijn mailbox!

Emilia

• elly de Haas

Hallo zag je oproepje voor een mail vriendin, precies wat ik ook zoek.

Ik ben eind veertig, getrouwd en de kinderen zijn de deur uit. Aangezien we pas verhuisd zijn heb ik nog niet veel kontakten in de buurt, weet ook niet zo goed hoe ik het aan moet pakken om nieuwe mensen te leren kennen.Hoor graag meer van je.

Groetjes Elly

• rachel

hoi emalia ik las je mail dat je een mail vriendin zoekt die zoek ik ook om te praten over allelei dingen ik hoop iets van je te horen groetjes rachel

• rachel

hi emilia ik heb je mail ontvangen ik wil je ook wel keer ontmoeten lijk me leuk ik hoop wat van je te horen gr rachel

• Freek

Hoi Emilia,

Toevallig kwam ik deze oproep tegen.

Ik ben dan wel geen vrouw, maar ik kon het toch niet laten te reageren.

Want ik had namelijk een vraagje.

Ben jij toevallig de Emilia waarmee ik ergens in de jaren 1979-1980 wel eens

persoonlijke gesprekken mee heb gevoerd?

Lange blonde haren, een grote zus die naar Canada is vertrokken, een grote broer,

een jongere zus, en 3 jongere broertjes?

Als dat zo is, mail me dan een keer, want ik ben al jaren ontzettend benieuwd

hoe het met iedereen gaat !!

Als het niet zo is, zou ik dat ook graag weten.

Alvast bedankt,

Freek.