Gezocht

• Cosmosje

Ik zoek een uit het oog verloren vriendin en ze woont in Blerick en ze heet Linda Repping,ze woonde een jaartje in Hoensbroek met ouders en zus Sylvia en ze gingen in 1996 weer terug naar Blerick.

Ze was een goede vriendin van mij op school en we zijn elkaar door omstandigheden al jaren uit het oog verloren,wie kan haar en wie kan haar erop attenderen Patricia van de middelbare school de Aldenhof haar al jaren zoekt.

Hoop het op deze manier wel eens zal lukken,alvast erg bedankt voor diegeen die me kunnen helpen, en/of raad geven hoe het ook anders kan.

Cosmosje

• magnolia

kijk eventjes op schoolbank.nl, helaas moet je wel lid worden als je een berichtje wilt sturen, maar ik heb ook zo een oude school vriendin gevonden!!!

Wonen haar ouders nog in de zelfde plaats?

• Cosmosje

geen idee,het is al 10 jaar geleden allemaal :-(

ik zal meteemn eens gaan kijken op schoolbank,alvast dank je wel magnolia :-)

Cosmosje

• Cosmosje

Wegens onderhoud uit de lucht,dus kan het morgen weer proberen :-)

• Marianne

Misschien heb je Skype? Als je vriendin dit misschien ook heeft kun je ook personen zoeken

• Cosmosje

Ik heb skype en ook daarmee al meerdere malen mee gezocht tijden geleden

dank je wel voor je optie te delen met me marianne

• Cosmosje

Hallo Magnolia

Ik heb me ingeschreven op de schoolbank,heb me ook aangemeld voor de plus,ik heb welliswaar haar niet kunnen vinden,maar wel en hele hoop andere mensen waar ik wel nog eens aan dacht,maar nooit meer gezien en/of gesproken heb.

In elk geval dank je wel voor me op deze site attent op te maken *D

Cosmosje

• Cosmosje

Heb die betaling verwerkt maar kan 2 tot 6 dagen duren,dan kan je meer zien en op forums meekletsen,ik hou vcan forums *D*D*D*D,lijkt me zo leuk weer met oude bekenden te kletsen en misschien zelfs wel te msn'n enz

Liefs,

Cosmosje

• Barbara

Ik heb de schoolbank ook toegevoegd. Erg leuk om eens te weten hoe het nu gaat met bepaalde mensen van vroeger.(heb me net pas aangemeld dus het is nog even afwachten)

Groetjes van Barbara

• magnolia

Hoi Cosmosje,

Bij mij heeft het ook een paar maanden geduurd, maar ik wist bijvoorbeeld welke scholen ze heeft door lopen. Heb twee klasgenootjes terug gevonden. Plaats een oproep en wie weet. Denk er aan dat je wel je email adressen uitwisseld voordat je abonnement afgelopen is.

Succes!!!

Gr.

Magnolia