Zijn er alleenstaande zwangere dames voor een losse vriendschap & gezelscha

• Markrotterdam

Hallo Dames, Ik ben Mark.. Ik ben een 30-jarige vrijgezelle jongen? en ik woon in Rotterdam…. Ik zoek hier een contact ….

Klinkt misschien beetje vreemd wat ik zoek maar ben jij een alleenstaande meid of een alleenstaande dame en ben je zwanger. Wil de echte vader van je kindje niks meer met jou en het kindje die nu in je buik groeit niks meer te maken hebben en mis je nu gezelschap om je heen en mis je ook iemand of een vriend om je heen voor gezelschap en gezelligheid en om de leuke dingen van je zwangerschap te delen?dus soort vader die je anders mee deelt? En zoek je nu gezelschap of lijk het je wat??..

Lijkt het je dan leuk en spreekt het je aan om mij te leren kennen voor een losse vriendschap samen op te bouwen? dus soort een vriend maar dan nu niet voor vast om elkaar beter te leren kennen.. Af en toe een leuk contact samen te hebben voor gezelschap en gezelligheid!!! Af en toe met elkaar te mailen of te chatten op de msn, Af en toe elkaar te ontmoeten en leuke dingen samen gaan doen wat jij wilt tijdens je zwangerschap wat je nu mis en wil je ook wel met mij af en toe je zwangerschap met mij delen dus soort dat ik een soort vaderfiguur bent van je kindje die nu in je buik groeit dus soort losse-vriendje waar je dit mee deelt wat je nu mis bij de echte vader en dat ik je daarin steunt? Nou…, ik zoek z?n contact want ik ben een hele tijd vrijgezel en mist dit wel een beetje ? Dus? Heb ik jou nu nieuwsgierig gemaakt en lijkt het je wat en spreekt het je aan. mail me dan?. Liefs seriouze reactie a.u.b en geen fakers!!!

Groetjes, Mark uit Rotterdam

• mieke

wat ben jij een schatje ps ben gelukkig niet zwanger

• Markrotterdam

Hoi Mieke…ik wist niet dat ik een schatje was… weer wat geleerd positief over mij… Het klinkt misschien vreemd mijn berichtje maar ik ben echt 100% serious opzoek naar een alleenstaande meid of dame die zwanger is en die steun en gezeldschap zoek en die ook met mij haar zwangerschap wilt delen… Ik ben namelijk een vrijgezel jongen uit Rotterdam… Het lukt mij al mijn jaren niet zo om een leuke partner te zoeken… Heb daar best moeite mee en nu mist ik aantal jaren iets en dat is een partner voor vriendschap, later vaste relatie en ook met die partner kinderen te krijgen en ook de leuke dingen die je hoort over

zwangerschap mee te maken… Daarom zoek nu via deze wijze een alleenstaande zwangere meid of dame voor deze aanzoek… Begrijp jullie me nu… Groetjes MarkRotterdam

mieke schreef:

>

> wat ben jij een schatje ps ben gelukkig niet zwanger

• joke

HOI MARK IK HOOP VOOR JOU DAT JE DEGENE VIND WAAR JE JE LIEF EN LEED MEE KAN DELEN VOLGENS MIJ HEB JE JE HART OP DE GOEDE PLAATS HEEL VEEL GELUK ER MEE GROETJES JOKE.