matching sterrebeelden

• Tweelingen

Dag Ram, Leeuwin of Watervrouw. Het volgende waar deze mannelijke Tweelingen aan zat te denken: Ik heb na een aantal relaties/verkeringen, eens dieper op het onderwerp sterrebeelden in gegaan, en ik zie een grote kern van waarheid in bepaalde dingen, vooral als het gaat, wanneer komen mensen overeen in een relatie? Ik heb verkeringen gehad met Stieren. Te koppig voor mij, met Tweelingen, nou da's net het gevoel hebben dat je met z'n vieren bent. Ik zou graag contacten willen met bijvoorbeeld, de Ram, of de Leeuwin, want die match schijnt goed te zijn met Tweelingen. Wie wil contact met mij, en kijken of het leuk wordt? Tweelingen zijn over het algemeen ongedulig, of vaak met meerder dingen tegelijk bezig, maar deze Tweelingen wacht geduldig af op eventuele reacties. Ik ben 32, en ik woon in Brabant, in de buurt van Tilburg en Breda.

Vele groetjes,

Maarten

• lisette

hoi tweelingen,

vraag me niet waarom, maar ik zet toch vaak mijn vraagtekens bij al dat astrologische gedoe, zo ook tussen matches van 2 sterrebeelden.

ik ben er van overtuigd dat het er niet mee te maken kan hebben wat je karaktereigenschappen zijn, met wanneer je geboren bent.

ik hoop in ieder geval niet dat er meer leeuwinnen rondlopen zoals ik, zou ik ze niet aan willen doen,":D:D

succes met je zoektocht ;)

• Geesje

Met je eens hier een zeer geduldige tweeling ! die heel goed met een kreeft gaat !(die zeer ongeduldig is )

• Tweelingen

Hoi Lisette,

hahaha, je bent in ieder geval wel een leeuwin met humor. Tja, het zal altijd wel een onderwerp blijven waar je sceptici bij blijft houden natuurlijk. Ik zelf zie er nog steeds een kern van waarheid in, (op astrologisch niveau) en ik ben er zelf van overtuigd dat er ook vrouwen zijn die er net zo over denken als ik. Schrijven die maar net als jij zo'n leuke reactie, hahaha…..

Maarten

• lisette

hoi maarten

ook nog zo laat wakker??? ;)

• Tweelingen

Hoi Lisette,

ik kan er niet van slapen, hahaha. Ik had net mijn schoenen weer aangetrokken, maar ja, dat kwam omdat mijn hondje Puk nog ff naar buiten wilde. Waarom ben jij nog wakker?

Maarten

• lisette

kijk, ik ben uniek in mijn soort, dus tja………………..

of er iemand net zo leuk als mij reageert is maar de vraag. :D

ik heb mijn schoenen maar vast uitgetrokken, voor ik er naast ga lopen. ;)

• Lia

Je hebt gelijk. Tweelingen zijn ongeduldig, wel creatief, hebben humor en altijd zoekende. Ben zelf met een kreeft getrouwd, is voor mij te behoudend, ook soms een beetje saai. Heb je het al eens met een waterman geprobeerd. Spring eens met een waterman in het diepe.

Ondanks saaiheid redelijk gelukkig. LilyTweelingen schreef:

>

>

> Hoi Lisette,

>

> ik kan er niet van slapen, hahaha. Ik had net mijn schoenen

> weer aangetrokken, maar ja, dat kwam omdat mijn hondje Puk

> nog ff naar buiten wilde. Waarom ben jij nog wakker?

>

> Maarten

• Tweelingen

Hey Lia,

wat betreft dat zoekende, helemaal correct, hahaha, dus de vraag is of ik aan 1 leven wel genoeg heb om te vinden wat ik zoek. Heb ik waarschijnlijk geen geduld voor, dus ik heb liever gisteren de oplossing of de vondst dan morgen, dus jij weet wel waar ik het dan ook nu over heb.

Nou, een gezellig feesie gehad, deze Tweelingen gaat naar bed, weltruste,

Maarten

• lisette

tja Tweelingen,

als je een kat was had je langer de tijd om je match te vinden, aangezien die 9 levens heeft. :D

alhoewel ik er aardig van overtuigd ben dat jij wel genoeg hebt aan 1 leven ;)

een fijne dag nog