Vriendschap Arnhem/Nijmegen

• Miranda

Hallo allemaal,

Ik ben een leuke meid van 26 jaar, die met beide benen op de grond staat en ben op zoek naar een serieuze vriendschap.

Iemand om leuke dingen mee te doen en die met elkaar alles delen. We zouden eerst kunnen msnen en als het klikt een keer afspreken om iets leuks te gaan doen bijv. naar het strand, uitgaan enz..

Groetjes Miranda

• niels

Hoi Miranda,

het lijkt mij ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen, ontmoeten.

als je wil kunnen we wel mailen/msn'en om elkaar een beetje te leren kennen.

groetjes niels.

• tamara

hoi

ik ben tamara 22

ga in oktober trouwen en heb twee kinderen een zoontje van bijna 3 en een dochtertje van 1,5 week.

ik ben opzoek naar een leuke vriendschap misschien kunnen we een keer msnen.

groetjes tamara

• lovelylady

hai ik zoek leuk contact.om te msnen en af te spreken.ik ben 24.\

heb een vriend en wil gezellig plezier maken.jij ook?groetjes xxxx

• Maria

Hoi Miranda,

Ik ben Maria en 22 jaar. Woon in samen met mijn vriend in Nijmegen. Alhoewel ik wel een paar vriendinnen heb, lijkt het me wel leuk om mijn vriendenkring uit te breiden. Mijn hobbies zijn: sporten, winkelen, muziek en films, ergens wat drinken en ik houd van katten. Verder heb ik een vlotte babbel en een luisterend oor. Ben benieuwd naar jou hobbies. Keertje msnen dan maar?

Groetjes MariaMiranda schreef:

• desiree

Ik ben 25 jaar, woon in nijmegen en mijn relatie is zojuist verbroken en ben op zoek naar single vriendinnen om leuke dingen mee te doen.

Heb je zin in een gekke, aardige, eerlijke en spontane vriendin, reageer dan !!!

Groetjes Dees