Niet eenzaam maar toch...

• Monique

Hallo beste lezer,

Ik ben gelukkig getrouwd, hou veel van mijn kinderen, heb genoeg te doen, maar toch………ik mis nog iets.

Een leuke vriendschap, een echte klik met anderen. Een beetje gezelligheid, een goed gesprek, maar ook veel lol.

Door onze verhuizing is het contact met onze vrienden minder geworden.

Vandaar mijn berichtje op het prikbord………..

“Ik zoek een ( of meerdere) leuke vriendschap. Met vrouw, man en/of stel”

Ik zoek GEEN aanvulling op of vervanging van mijn huwelijk.

Ik zoek niet per definitie vriendschappen in de nabije omgeving van mijn woonplaats. Met de mogelijkheden die internet tegenwoordig biedt, zoals icq en msn etc, is afstand relatief geworden.

Buiten dat rijden we regelmatig grote afstanden om onze familie te bezoeken, en wellicht woon jij/jullie langs deze route…

Wie ben ik? Een vrouw van midden dertig. Een goed gezinde, vrolijke, relativerende vrouw. Ik waardeer de kleine dingen in het leven. Heb een groot gevoel voor humor, kan een gesprek met inhoud voeren, maar ik hou ook van een geintje op z'n tijd.

Uiteraard kan ik nog veel meer over mezelf vertellen, maar dat doe ik graag na een introductie van jou/jullie kant.

Spreekt mijn berichtje je aan, schroom dan niet om mij te mailen.

Tot gauw.

Groetjes Monique

• Suzanne

Hoi,

Waar woon je nu dan?

Zelf kom ik uit de omgeving van Amersfoort,

zo'n 15 km daarvandaan.

Groetjes van Suus

• wilma corvers

hoi, ik ben wilma en ben moeder van 5 kinderen. ook ik ben op zoek naar nieuwe vriendschappelijke contacten. hoop iets van je terug te horen. gr wilma.

• Monique

Hallo Suzanne en Wilma,

Leuk dat jullie reageren op mijn berichtje.

Jullie kunnen mij mailen op het adres wat vermeld staat bij mijn berichtje hier op het prikbord. Dan zal ik meer over mezelf vertellen.

Ik hoop gauw wat van jullie te horen!

Groetjes Monique

• Barbara

Je kan toch wel vertellen uit welke omgeving je komt?

• Monique

Dag Barbara,

Tuurlijk kan ik dat vertellen. Het is ook absoluut niet mijn intentie om daar geheimzinnig over te doen.

Mijn reactie naar Suzanne en Wilma staat helemaal los daarvan; het was een spontane reactie op hun reacties aan mij. Niets meer en niets minder!

Ik woon in de omgeving van Maastricht..

Groetjes Monique

• Monique

Hoi Suzanne en Wilma,

Ik had al een persoonlijke reactie opgesteld aan jullie maar ik kreeg een foutmelding bij het verzenden ervan. Beetje stom van mij, want ik zag te laat dat jullie emailadres verborgen staat, en dus kan ik jullie helemaal niet persoonlijk replyen……(ik krijg alle reacties nl in mijn postvak)

Vandaar dus maar een korte reactie op het prikbord, met het verzoek dat jullie mij kunnen mailen….

Suzanne, ik woon dus in de omgeving van Maastricht, maar reis regelmatig naar het noorden des lands.

Wilma, leuk dat je moeder bent van 5 kids. Samen met mijn man hebben we er ook 5!

Nogmaals, als jullie het leuk vinden om nader kennis te maken, kun je me mailen op mijn genoemde mailadres.

Groetjes Monique