iemand om fijn mee te praten

  • Henk

    Hoi Lida,

    Deze man van 54 lente's zag je advertentie en voelde gelijk wat je bedoeld.

    Vandaar dat ik even in het toetsenbord ben geklommen om hierop te reageren.

    Mijn karakter is; rustig, luisterend, verlegen, om maar wat eigenschappen te noemen.

    Hopelijk wil je e-mail contact opbouwen en kunnen we samen wat kletsen over de dingen die ons bezig houden.

    Alvast groetjes,

    Henk

  • linda

    Henk Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoi Lida,

    > Misschien verbaast om een reactie vanuit de

    > omgeving van Eindhoven te krijgen, maar ik klim

    > toch even in het toetsenbord.

    > Mijn naam is Henk, 54 jaar, normaal postuur,

    > getrouwd, uitwonende kinderen,

    > Omdat ik snap wat je bedoeld, reageer ik op je

    > advertentie.

    > Hopelijk krijg ik een berichtje terug en gaan we

    > gezellig aan de klets.

    > Groetjes Henk

  • linda

    ik heb zelf ook pas een nieuwe relatie van 4 maanden hou veel van hem maar ik zit ook vol met verdriet ik zou ook weleens met iemand willen praten

  • joop

    de basis van een goede!! relatie begint bij elkaar goed te leren kennen!!! elkaar aftasten en proberen om er achter te komen wat elkaars behoeften zijn? ook is er veel liefde!! en aandacht!! nodig en probeer elkaar te begrijpen!!!! als je een partner hebt/krijgt die geen prater is en misschien wel een muurtje om zich heen gebouwd heeft door div omstandigheden dan is er gewoon heel!! veel!! geduld voor nodig om bij hem/haar binnen te kunnen dringen en er proberen achter te komen wat het probleem is? dat lukt alleen maar door vertrouwen te winnen en met veel geduld!! en proberen het niet te forceren maar je moet ook elkaars minpunten respecteren en zeker accepteren!! ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is!! maar dit wil niet zeggen dat het je nooit zal lukken!!!!!! dus wie de behoefte heeft om te willen praten met mij?(natuurlijk vertrouwelijk!!!!!) die mag mij benaderen!!! ben in bezit van goede babbel!! oppervlakkig maar ook diepgaand!! verder heb ik de gave om me in mensen te kunnen verplaatsen!! en erachter te komen over het hoe? en waarom? hij/zij zo is? dus is elk probleem bespreekbaar!! mn email is jpleijsier66@hotmail.com groetjes joop

  • lilianrabia633@yyahoo.com

    mijn liefste

    Mijn naam is Lilian rabia het zal mij een genoegen zijn om vriendschap met you.I zag je profiel vandaag op (startpagina.nl) en worden gekomen belangstelling hebben. Stuur een mailtje terug op mijn e-mail

    ( Lilianrabia633@yahoo.com ), zodat ik kan u mijn foto en vertel je meer over mezelf. Ik zal blij zijn om uw antwoord te ontvangen,

    vanaf liefste

    lilian

    LILIANRABIA633@YAHOO.COM

    my dearest

    My name is lilian rabia it will be my pleasure to have friendship with you.i saw your profile today at ( startpagina.nl ) and be came interested. Please write back to my email

    ( lilianrabia633@yahoo.com ) ,so that i can send you my picture and tell you more about myself. I will be happy to receive your reply,

    from dearest

    lilian