iemand om fijn mee te praten

  • catharina

    hoi lieverd , ik zou graag je willen leren kennen, misschien gaat het dan wat beter met ons. liefs

  • asma

    ik wil ook graaag met iemand praten.

    ik heb een heel intressnte verhaal te vertelen.

    ik ben pas 25 jaar oud

  • ron01

    beter laat dan nooit, zeggen ze,

    ik heb tijd en levenservaring genoeg om een goed klankboord te zijn , ben zelf getrouwd en heb kinderen, zit goed in mijn vel dus zoals ze zeggen ,veel bagage.

    als er iemand ergens mee zit of over wilt praten , schroom niet.

    mijn e-mail is allesmag@rocketmail.com

    ron

  • David

    Hoi Lida,

    Ik zou het fijn vinden om jouw gesprekspartner te mogen zijn.

    Vriendelijke groet, David.

    dvdzon@gmail.com

  • maria

    hoi ik ben maria en wil net als jij iemand hebben om mee te kunnen praten heb sinds kort ook een relatie maar wij zitten gewoon heel de avond zwijgend in de kamer.ben 50 jaar en zou graag met jou willen chatten over alles en nog wat. laat eens iets van je weten. groetjes maria

  • Hans

    hallo Maria

    Als je met mij (een man) wilt praten /chatten of mailen mag ook, dan wil ik best wel kijken of ik iets voor je kan betekenen om je een luisterend oor te bieden, dan schrijf je me maar naar collhm@live.nl dan kunnen we eens zien waar het hapert in je relatie.

    mvg Harm51

  • Margriet

    Ik zit in een situatie die op de jouwe lijkt, alleen al wat langer en ben ook op zoek naar iemand waarmee ik wat diepgaandere gesprekken kan voeren.

  • Hans

    Margriet Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik zit in een situatie die op de jouwe lijkt,

    > alleen al wat langer en ben ook op zoek naar

    > iemand waarmee ik wat diepgaandere gesprekken kan

    > voeren.

    Hallo Margriet

    ik las je berichtje en sprak mij direct aan, daar ik zelf ook in zo'n soort situatie heb gezeten, waarbij het trouwens belangrijk is dat je voor jezelf open een eerlijk blijft, want daarmee sta jezelf sterker, ook al kan en wil je partner niet met je praten, daar is een reden voor.

    Nu ik zou wel als man van 60 (met veel mensenkennis) met je mailen (ik woon in het noorden van het land) en je een luisterd oor bieden,

    want dat is inderdaad wel een gemis als je niet gehoord en dan ook niet goed begrepen wordt, dan groeit de relatie scheef.

    Nu ik hoop iets van je terug te horen, je kunt mij mailen Margriet naar kenner@hetnet.nl

    met een vriendelijke groet van Hans

  • Henk

    Hoi Lida,

    Misschien verbaast om een reactie vanuit de omgeving van Eindhoven te krijgen, maar ik klim toch even in het toetsenbord.

    Mijn naam is Henk, 54 jaar, normaal postuur, getrouwd, uitwonende kinderen,

    Omdat ik snap wat je bedoeld, reageer ik op je advertentie.

    Hopelijk krijg ik een berichtje terug en gaan we gezellig aan de klets.

    Groetjes Henk

  • Kijk uit...

    :)-D Jahaaa…daar zijn ze weer, ZOGENAAMD aardige mannen met hun ‘luisterend oor’ …

    sommigen denken echt dat iedereen gek is, ofzo…whoeha!