iemand om fijn mee te praten

  • Lida

    Hoewel ik al 9 jaar een relatie heb en samen woon, kan ik niet praten.

    Al gauw ziet hij de dingen waar ik over praat als gezeur, dat terwijl ik soms graag wil zeggen wat ik van binnen voel.

    Zwijgen in een relatie is voor mij het ergste wat er is.

    Ik ben 55 jaar en zoek iemand om over van alles en nog wat te kunnen praten, ook over de dingen die mij soms bezig houden.

    Diepgang moet er zeker zijn , dus niet een te jong iemand, Vanaf 45 jaar is voor mij goed.

  • lady

    Ik snap wat je mee maakt maar mischien kan ik je helpen met luisteren of praten ik hoor het wel ik ben 48 jaar en woon in het midden van het land

    groetjes

  • Lida

    Heel fijn jouw reaktie, lijkt me prettig om met iemand te mailen die het begrijpt.

    Ik zal mijn email zichtbaar maken.

    Groetjes en bedankt

  • lady

    Je kunt mij ook mailen want het lukt me niet jou te bereiken.

    groetjes

  • Lida

    Hier even mijn mail salida@12move.nl

    groetjes

  • lady

    hij geeft aan foutmelding,sorry lady

  • lady-l

    hoi ik ben een jonge meid van 24 jaar

    mail me eens

  • raasje

    hallo allemaal,

    Ik ben 31 en mijn relatie van 1,5 jaar is sinds een paar dagen uit gegaan door grotendeels het niet kunnen praten met elkaar omdat we elkaars gevoelens niet wilden kwetsen. Veel huil dagen en verdriet. Wie o wie heeft er zin om er over the praten (chatten)

    groetje raasje

  • raasje

    hallo allemaal,

    Ik ben 31 en mijn relatie van 1,5 jaar is sinds een paar dagen uit gegaan door grotendeels het niet kunnen praten met elkaar omdat we elkaars gevoelens niet wilden kwetsen. Veel huil dagen en verdriet. Wie o wie heeft er zin om er over the praten (chatten)

    groetje raasje

  • catharina

    hoi, ik ben catharina en zou het fijn vinden om met iemand contact te hebben die mij begrijpt, en natuurlijk andersom. liefs