Stapmaatjes gezocht,omgeving Doetinchem

• Chan

Ik ben op zoek naar gezellige stapmaatjes, of een leuke vriendschap. Ik ben jonge vrouw (21) en alleenstaand. Al mijn vriendinnen hebben een relatie en zitten vaak thuis, waardoor ik ook noodgedwongen mijn zaterdagavonden op de bank doorbreng.

Wil je ook wat vaker stappen of met mooi weer een terrasje pikken, stuur dan even een emailtje!

• Nicole

hey chantal, ik zie net je berichtje en dacht laat ik is reageren :) zal ff in het kort vertellen wie ik ben…ben nicole 20 jaar en kom uit doetinchem!

Ik ben ook op zoek na een leuke vriendschap veel vriendinnen van mij hebben allemaal een vriend dus laten allemaal de vriendinnen vallen..zelf heb ik ook een vriend maar ga nog regelmatig stappen en gezellige dingen doen…alleen vriendinnen willen nie meer dus ik zit eigenlijk de zaterdag ook thuis of gewoon een x s'avonds lekker wat drinken zit er ook al nie meer in…

Ik hoop dat we elkaar beter kunnen leren kennen en wie weet een leuke vriendschap opbouwen..Mijn email is Lievemeid85@hotmail.com

Groetjes Nicole