vrienden gezocht Achterhoek

• esther

Ik woon pas een half jaar en de Achterhoek (gemeente Doetinchem) en heb door omstandigheden nog niet de mogelijkheid gehad vrienden te maken.

Ik ben bijna 37, heb twee kinderen (bijna 4 en 2,5) en een op komst in lig in scheiding (geen nare, ingewikkelde). Gekke combinatie, maar ik kan het uitleggen…

Ik heb niet zozeer een praatpaal nodig als wel vrienden waar ik leuke dingen mee doe. Lekker op visite, heerlijk bijkletsen. Dingen ondernemen met of zonder de kids. Ik ben niet iemand die wegkwijnt in een hoekje om de situatie waar ik in zit. Ik wil er wat van maken!

• Brutus

Oversekste viezerd.

• Carin

Waarom reageer je zo onbeschoft op mensen hun vragen etc?

Wat hebben ze jou gedaan? Flauw hoor.

• wilma

hoi, ik ben wilma, 41 jaar en ook gescheiden. woon ook in de achterhoek vlak bij doetinchem. ook ik ben op zoek naar vriend(innen) om leuke dingen mee te doen. hoop snel iets van je te horen. gr wilma.

• esther

Hoi Wilma,

Leuk dat je reageert. Jij zit dus met precies hetzelfde ‘probleem’. Je kunt mij mailen: evanvondel@hotmail.com.

Esther

• esther

pardon??? Ik denk dat het meer zegt over jou dan over mij dat jij zo reageert. Ik ben serieus op zoek naar gewone vriendinnen die wel of niet in het zelfde schuitje zitten als ik. Ik verzoek jou niet meer te reageren…

• esther

Ik schrok zelf erg van het berichtje van Brutus. Ik denk dat we hem beter kunnen boycotten. Laten we gewoonweg niet meer reageren. Wilde jij wel reageren misschien of kwam je zijn gekke reactie tegen en dacht je: hij is zelf een viezerd. Laat ik hem dat maar eens even weten?

• wilma

hoi, lijkt me leuk om met je in contact te komen. ik zal je mijn msn email ook geven. wilmacorvers10@hotmail.com. Groetjes wilma, hoop snel iets van je te horen