Leuk stel omgeving Maastricht

• Rob en Monique

Hallo,

Sinds 2 jaar wonen mijn man en ik net over de grens onder Maastricht (in Belgie). We komen oorspronkelijk uit het zuid- en noordwesten van Nederland, van boven de rivieren dus…;-)

We zijn 36 en 40 jaar en hebben 5 kinderen in de leeftijd tussen 11 jaar en 1 jaar.

We wonen hier fijn, maar wat we nog missen is een leuk stel vrienden.

We zoeken mensen met gemeenschappelijke intresses, met gevoel voor humor en met kinderen. Het liefst in dezelfde leeftijdsgroep als onze kinderen.

We hebben beiden een HBO achtergrond.

Ik zelf ben een echt natuurliefhebber, maak er ook foto's van, en wandel graag. Ben ook creatief bezig op allerlei gebied. Ik heb een eigen community op internet.

Mijn man is 20 jaar actief geweest binnen de scouting, houdt van zeilen en houdt zich bezig met computers en netwerken.

We genieten van de kleine dingen in het leven, en zitten ook graag met een biertje te genieten op het terras. We hebben een relativerende kijk op het leven en een groot gevoel voor humor.

Uiteraard valt er nog meer over ons te vertellen, maar dat doen we graag via de mail na een introductie van jullie kant.

We zien uit naar jullie reacties!

Groetjes Rob en Monique

• familie

Hallo Rob en Monigue,

Jullie hebben wel lang geleden deze advertentie gezet, maar misschien zoeken jullie nog net als wij.

Wij zijn een gezin met 4 kinderen in de leeftijd van 3 tm 15 en wonen in noord limburg.

• Niek

Hai familie,

Heel grappig, ik zag jullie advertentie en ik heb daarop gereageerd.

Nadat ik dit gedaan had, zag ik onze oude oproep van een aantal jaar geleden…En ik zie dat jullie op die van ons gereageerd hebben.

Leuk toeval…..

Tot mails dan maar..;-)

• Niekje

Hallo familie en andere lezers,

Onze eerste oproep is inderdaad al een tijd geleden, ruim 3 jaar, inmiddels dus ook 3 jaar ouder…;-) maar we zouden graag nog een stel nieuwe vrienden leren kennen.

We hebben zeker al een leuk stel erbij, maar zij wonen op ruim 2 uur rijden van ons, wat het toch moeilijker maakt om spontaan even af te spreken.

Dus, staan we nog steeds open voor nieuwe vriendschappen

Groetjes, Rob en Monique

((Mijn bijnaam is ook wel Niek, of Niekje)