goede vriend of vriendin

• roosje

hallo,

ik ben, al zeg ik het zelf: een echt diva! Met mijn donkerbruine ogen, zwoele blik, lekkere kont, 80 kilo schoon aan de haak. Voor mij geen aandacht te kort, ik hoef me maar op het strand te begeven of tientallen mannen (groot en klein) komen in grote getalen op mij afgerend. Ze noemen mij Roosje of Roos (hangt er van af wat ik aan het uitvreten ben…..). Even voor de goede orde: ik ben dus een prachtig lieve Sint Bernard! Met mijn baasinnetje heb ik altijd dikke pret. Maar nu is er in de afgelopen weken iets heel naars gebeurd waardoor zij haar beste vriend na 12 jaar is kwijtgeraakt. Nou heeft zij verder best veel contact hoor met andere mensen maar het gaat haar om de echte vrienden, en dat schiet nu niet op. Nee, ze hoeft geen romantische date, die doet ze wel met haar man (getrouwd en hier lopen ook nog eens twee mensenpuppy's rond!) maar gewoon een leuke vriend/vriendin om gezellig leuke dingen mee te doen zou ik haar wel weer gunnen! Ze is voor alles in, van paragliden tot diepzeeduiken, weinig is haar te dol!

Ben jij dus een gezellige leuke hondenliefhebber (je krijgt mij er gratis bij;) reageer dan. Het zou handig zijn als je uit de Randstad komt.

Poot van Roos

• bertus

ff koncreet