echte vriendschap

• Astrid

Ik (32 jaar, getrouwd en 2 kinderen, omgeving Leiden) wil weer eens weten hoe het is om een echte vriend/vriendin te hebben!

Gewoon, gezellig samen leuke dingen doen maar vooral veel lachen en klaar staan voor elkaar! Mijn hobby's zijn motor rijden, dansen, uit eten, bioscoopje, etc. Maar ik ben altijd in voor leuke andere dingen dus als jij andere interesses hebt, lijkt me dat alleen maar heel erg leuk! Verder ben ik gek op dieren, bij mij thuis lijkt het wel een kinderboerderij. Kortom: heb jij ook zin om gewoon weer eens lekker wat lol te hebben en wil je dat met mij doen dan wordt het vast een echte vriendschap!

• Carin

Hoi Astrid,

Net heb ik je oproepje gelezen en die sprak me aan!

Ik ben 24 jaar, alleenstaand zonder kinderen, maar ik ben wel gek op kinderen.

Ik ben werkzaam in de gezondheidszorg als ziekenverzorgende in een verzorgingshuis en ben stapel op dieren en dan met name katten, waarvan ik er dan ook 3 heb!

Sinds een half jaar woon ik op mezelf in een koophuis, een maisionette woning in Spijkenisse.

Spreekt dit je aan, dan hoor ik graag van je!

Gr Carin

• Astrid

Hai Carin,

bedankt voor je reactie. Heb je toevallig ook msn? Kunnen we daar misschien ff verder babbelen?!

groetjes Astrid

• Jantine

Hoi !

Ik (bijna 31, single en 1 dochter) woon in de kop van NoordHolland.. je berichtje klinkt erg uitnodigend en aangezien ook ik nooit genoeg lol in het leven kan hebben, leek het mij een goed plan om direct te reageren!

Ik hoor het wel als je zin hebt om verder te kletsen!

Grtjs!

• Astrid

Hee Jantine,

nou dat zal wat worden als we allebei niet genoeg lol kunnen hebben;) Klinkt in ieder geval erg uitnodigend!

Ik zou zeggen: kom maar op! Lijkt me wel gezellig om elkaar wat beter te leren kennen!

groetjes Astrid

• brigitte

hoi astrid

vrienden kan je nooit genoeg hebben .ik 34 net gescheiden maar een nieuwe shat van een vriend.

ik heb een dochter van 8 .en kan altijd wel een geoie vriendin gebruiken aangezien ik er een aantal ben kwijtgeraakt door de scheiding. nou ik hoor je van zelf wel denk ik .groetjes brigitte

• Astrid

Hai Brigitte,

ik had verwacht dat ik op mijn mail adres vanzelf een berichtje zou krijgen als er iemand had gereageerd, niet dus. Vandaar dat ik zo laat reageer.

Maar in ieder geval wel leuk dat je een berichtje voor me hebt achter gelaten. Lijkt me leuk om eens verder kennis te maken, waar kom je vandaan?

Nou, ik hoop maar dat jij eerder door hebt dat je een reactie hebt gekregen dan ik anders moet ik ook wel lang gaan wachten;).

Tot horens maar weer, groetjes Astridbrigitte schreef:

>

> hoi astrid

> vrienden kan je nooit genoeg hebben .ik 34 net gescheiden

> maar een nieuwe shat van een vriend.

> ik heb een dochter van 8 .en kan altijd wel een geoie

> vriendin gebruiken aangezien ik er een aantal ben

> kwijtgeraakt door de scheiding. nou ik hoor je van zelf wel

> denk ik .groetjes brigitte

• bertus

hee astrid msn is leuk ,zelf geen kid s maar zusters genoeg kid s mooi