Vriendin gezocht

• Rosa

Ik (34 jaar) ben op zoek naar een leuke, spontane, beetje gekke meid om zo nu en dan mee af te spreken om samen te winkelen, terrasje, strand, gezellig wat drinken in een bar, bioscoop, lekker koken, lachen, praten (wederzijdse interesse vind ik erg belangrijk!)…. gewoon gezellig meiden onder elkaar!

Ik wil alleen in contact komen met vrouwen, dus mannen hoeven niet te reageren (helaas pindakaas!).

Omg. Lelystad/Flevoland

• Jantine

Hey Rosa!

Ik ben (bijna) 31 en zo'n beetje op zoek naar hetzelfde profiel als jij ! Alleen kom ik niet uit de omg. Lelystad/Flevoland maar uit de kop van NoordHolland..

Zou het leuk vinden om wat van je te horen!

Grtjs. Jantine

• Astrid

Ha Rosa,

ik ben zelf 32 (maar voel me nog 18 hoor…;) en ben waanzinnig trotse moeder van een hele bijzondere tweeling! Maar wil ook wel eens wat meer zijn dan alleen echtgenote en moeder! Dus ook hard op zoek naar gezelligheid met meiden onder elkaar.

Ben zelf woonachtig in de Randstad maar ik heb een motor dus ff gasgeven en Lelystad is opeens niet meer zo ver (rijd netjes hoor, 1x een bekeuring omdat ik 7 km. te hard reed telt niet mee, toch?).

Mocht je nog meer van me willen weten dan hoor ik het wel!

groetjes Astrid

• Rosa

Hey Jantine,

Ik zie nu pas je berichtje/reactie. Dat is ook knullig van me…

Jammer dat je zo ver weg woont.

Groetjes Roos