sociale contacten m/v 25-35 jaar

• Taalbert

Ik ben man, 33 jaar oud uit de regio Den Haag. Ik zoek nieuwe contacten (m/v, 25-35 jaar) om leuke dingen mee te ondernemen. Zelf ben ik op dit moment single terwijl vrienden vrijwel allemaal getrouwd zijn en kids hebben en dus andere prio's. Ik wil op zn tijd nog lekker uitgaan. Ook andere leuke dingen doen als terrasjes pakken, op strand liggen, sporten, leuke vakanties, weekendjes weg enz. Kom je ook uit regio Den Haag (of provincie Zuid-Holland), stuur me dan een mailtje. Je kunt mij mailen door mijn naam hierboven aan te klikken.

• Miranda

hoi ik ben 30 en ik kom uit Spijkenisse wil wel contact met je opnemen mail je mij

• taalbert

Miranda, je kan mij mailen door mijn naam aan te klikken.

Wat me op deze site opvalt is dat veel mannen echt specifiek naar een vrouw op zoek zijn en vrouwen juist meestal naar een bepvriendin.

Hebben alle mannen allemaal vrienden om dingen mee te ondernemen of accepteren ze allemaal dat ze zaterdagavond thuis op de bank zitten?

Het is mij wel duidelijk dat vrouwen een stuk assertiever zijn.

• weiffie

Denk dat vrouwen meer van beppen houden dan mannen ;-)

Want als ik zo eens rondkijk in de kroeg zijn er toch weinig mannen die elke zaterdagaaf thuis zitten…

maar moest wel lachen om je reactie… en vind het leuk dat een man zo'n berichtje plaatst! Hoop ook dat je leuke mensen ontmoet en misschien zie ik je dan wel een keer in de kroeg op die zaterdagaaf :-)

Fijn week-end !

• taalbert

Ik denk dat je gelijk hebt. Ik zal dan inderdaad wel de enige zijn geweest die thuiszat gisteravond. Het aantal reacties is bijna niet meer te tellen :-)

Welke kroeg ben jij altijd te vinden dan weiffie?

• weiffie

Ik zit regelmatig in Rotterdam….

Sorbonne, Bed… tja de gezellige no nonsens tentjes eigelijk

Lekker muziek, leuke mensen (die ook tegen vreemde aan durven te praten en niet alleen met zichzelf bezig zijn…. haha)

Ben iemand die graag een babbeltje maakt met vreemde, hihi….

Dus kom daar eens langs zou ik zeggen, allemaal leuke en relaxte mensen daar hoor !