Ben een gebonden man, kom in het huwelijk niets te kort en zoek dus geen vervanging/aanvulling daarin. Door omstandigheden zit ik thuis. De dagen duren soms heel lang, omdat mijn vrouw werkt. Daarom zou ik graag in contact komen met mensen m/v die het ook wel leuk vinden een vriendschap op te bouwen. Eerst via mail elkaar wat leren kennen en misschien later, als het klikt, eens wat gaan doen. Ik denk daarbij aan: een wandeling, ergens wat drinken/eten, een goed gesprek, gezelligheid thuis, een terrasje pikken mogelijkheden genoeg natuurlijk. Ik heb veel levenservaring, dus kan meepraten over van alles en nog wat. Bagage heb ik ook genoeg, waar ik veel van heb geleerd en wat er voor zorgt dat ik gemakkelijk begrip kan opbrengen voor situaties en problemen.

Ik ben open en eerlijk persoon en als er voldoende vertrouwen is, zal ik weinig geheimen hebben. Mijn leeftijd heb ik nog niet vermeld, ik ben 45. Jouw leeftijd is niet belangrijk, gezelligheid en vertrouwen is wel belangrijk. Je afkomst maakt ook niet uit, zolang je maar verstaanbaar Nederlands kunt spreken. Gebonden of ongebonden maakt ook niet uit.

Ik woon in de omgeving van Rotterdam…15 km zuidelijker. Heb een auto, dus kan gemakkelijk verplaatsen. Afstand maak ik niet zo'n probleem van, maar het moet wel redelijk blijven. Groningen en Maastricht gaat me iets te ver..haha.

Laten we zeggen maximaal zo'n 150 km. Want als het echt klikt en gezellig is, maakt afstand niet uit…is mijn mening in ieder geval.

Ik heb hiermee hopelijk een eerste aanzet gegeven tot een leuke, eerlijke, gezellige vriendschap.

Nu is de zet aan jou. Als je belangstelling hebt, vertel dan wat over jezelf.

Ik hoop op leuke reacties en wie weet wat er van komt.

Fijne dag verder en tot mails…..