Club van alleenstaande mensen met smallebeurs

• mensje

Wie wil met mij een club wan alleenstaande mensen oprichten. Om met elkaar eens te eten ,koken, andere leuke dingen doen. Vooral mensen die het niet zo breed hebben en ook wel eens iets leuks willen doen.

Ik woon in Deventer. Kom op mensen het kan heel leuk worden. een beetje maatschappelijk , een beetje ernst en lol, Daar is niets mis mee. Ik ben 53 jaar en heb ondanks dat ik geen geld heb nog wel veel belangstellingen.

• marjinke

sorry ,maar alleen staanden hebben niet alleen een smalle beurs en willen ook wel contact.

• mensje

Hallo Marjinke,

Daar heb je groot gelijk in en je bent ook van harte welkom ,als er een club komt. Natuurlijk.

Het ging me er alleen om dat mensen met een smalle beurs in een dubeel isolement zitten , zo,n club moet er voor iedereen zijn. Heb je zin. Groet Mensje

• marjinke

ik heb wel intresse zelf ben ik 48 en woon in de omgeving van deventer

• mensje

chatten doe ik met zo veel mensen ,marjinke, dat is nu juist wat ik wil veranderen. Ik wil graag mensen ontmoeten en vooral mensen die zowie zo niet veel hebben te besteden dus thuis blijven. Het gaat me niet om een chat contact.

GroetMenje