Vriendschap omgeving 0252 of 023

• Magnolia

Hallo allemaal

Zou graag lieve leuke mensen tussen 39-43 jaar ontmoeten om leuke dingen te doen of misschien wil je wel mailen met me.

Ben jij een man of wel vrouw die in de omgeving van 0252 of 023 woont en zin heeft om iets leuks te gaan of gewoon iemand bent die wilt mailen reageer op deze oproep!!!

Ik hou van tekenen & schilderen, lezen, tuinieren, winkelen, bioscoop, uit eten, wandelen, dansen, muziek…theater kortom leuke dingen.

Tot gauw,

Magnolia (39)

• peter

Hallo Magnolia,,

Vind het altijd leuk om “nieuwe” mensen te leren kennen. Andere inzichten, andere gezichten. De meeste dingen die je opnoemt vind ik ook aardig om te doen,alsmede :fietsen, natuur,uiteraard leuke dingen.Zelf komen we uit het noordoosten en als ik het goed heb kom je uit Nieuw-Vennep en omstreken. De regio waar we regelmatig vertoeven daar we daar al enkele vrienden hebben wonen.Als je het niet uitmaakt dat ik al een relatie heb,maar toch wilt mailen in eerste instantie en/of ook in contact wil komen met mijn wederhelft reageer dan weer even.

groetjes, Peter

Magnolia schreef:

>

> Hallo allemaal

>

> Zou graag lieve leuke mensen tussen 39-43 jaar ontmoeten om

> leuke dingen te doen of misschien wil je wel mailen met me.

>

> Ben jij een man of wel vrouw die in de omgeving van 0252 of

> 023 woont en zin heeft om iets leuks te gaan of gewoon iemand

> bent die wilt mailen reageer op deze oproep!!!

>

> Ik hou van tekenen & schilderen, lezen, tuinieren, winkelen,

> bioscoop, uit eten, wandelen, dansen, muziek…theater kortom

> leuke dingen.

>

> Tot gauw,

>

> Magnolia (39)

• Magnolia

Hoi Peter,

Ja lijkt me leuk, waar kom jij vandaan?

Gr.

Magnolia

• peter

Hoi Magnolia,

Ik woon tegenwoordig in het drentse Beilen,ergens onder Assen vast wel iets beter bekend anders hebben we nog atlassen! En jij waar woon jij?

• Magnolia

Ik woon in Nieuw-Vennep, vond het wel grappig toen je dat de vorige keer schreef

• peter

Had ik in ieder geval goed gegokt.

Wat heb je zoal gedaan vandaag, genoten en geluierd in de zon of actief wat gedaan of beide?

Mijn mailadres is noormanpele@hotmail.com Mocht je verder willen mailen!

Magnolia schreef:

>

> Ik woon in Nieuw-Vennep, vond het wel grappig toen je dat de

> vorige keer schreef