mannelijk mailcontact gezocht

• Jetje

Hallo,

Ben een opgewekte, getrouwde, vrouw van 44 en heb als hobby mailen.

Vrouwelijke mailcontacten heb ik al, maar graag zou ik ook nog een mannelijk

betrouwbaar MAILcontact hebben ( mannen vind ik vaak heerlijk rechtstreeks en

hebben het nu eenmaal vaak over heel andere onderwerpen dan vrouwen ).

Vind jij het, net als ik, leuk om regelmatig te mailen ( en weet je van jezelf

dat je het niet beu bent na een tijdje - dat vind ik dan zo jammer: leer je elkaar

net een beetje beter kennen, heb je lief en leed gedeeld en dan ebt het contact

door omstandigheden weg: nieuwe relatie die het niet goedkeurt dat er mailcontact

is met iemand van de andere sekse :-( , te drukke werkzaamheden etc. etc. -,

dan zou ik graag een reactie van jou krijgen.

Op een serieuze reactie ga ik altijd in ! Lijkt het je iets ? Mail me dan snel !

Veel groetjes !

• koos

hallo jetje

hier een reactie van mij ik weet niet waar jij over zou willen mailen met mij maar ik denk dat ik mail stof genoeg heb maar wel eerlijke mailstof die ik met mijn omgeving niet kan delen omdat men mij niet serieus neemt .

mijn naam is dus koos ik woon in wassenaar en ik ben 53 jaarwat betreft mijn gesprek ik heb sinds 1995 tot 4 maal toe een levensbedrijgende situatie meegemaakt waarvan de heftigste in 1997 was toen heb ik een zeer ernstig ongeluk gehad waarbij ik dood op straat lag en naar mezelf heb staan kijken terwijl men mij aan het reanimeren was later in het ziekenhuis nog tweemaal een hart stilstand maar ik heb het overleefd zoals je merkt toen ik na 8 dagen coma ontwaakte had ik een dusdanig verwarrend verhaal waar ik voor gek werd versletenen voor leugenaar en fantast werd uitgemaakt later toen ik het aan een vertrouwensarts had verteld zij hij dat ik het op moest schrijven en dat heb ik gedaan hij zij later je hebt een bijna doodervaring beleefd mijn verhaal staat nu in een beknopte versie op internet en als er werkelijk iemand in mijn volledige verhaal is geintereseerd stuur ik het wel aan die persoon op dus zo zie je jetje ik heb wel wat om over te praten en ik hoor het wel of je mij beter wilt leren kennen.

met vriendelijke groet .

koos.

• TJ

Hoi Jetje,

Ik heb het net even aan mijn vrouw gevraagd en die vond het goed :-). Had eigenlijk een man in gedachten toen ik begon te zoeken, maar jouw verhaal spreekt me wel aan en omdat dat laatste niet zo snel het geval is bij mij dacht ik er goed aan te doen om te reageren.

Ik heb het wel druk, maar ik zit (te) vaak achter de computer, dus dat mailen gaat wel lukken. Als het klikt, want ik wil erg eerlijk zijn. Ik ben de gemaakte vriendelijkheid een beetje beu. Ik wil eindelijk eens mezelf zijn, hoewel die echte ik ook vriendelijk is en zeker interessanter!

Groetjes,

TJ (man, 38, Gelderland)

• Vincent

Hoi daar,

Het is juist leuk om met het ander geslacht te mailen en of vrienden te hebben. Zelf vind ik het gezelliger (ben man 44) waarom??? Misschien omdat ik geen verstand heb van auto's ofzo haha. Nee het is gewoon gemoedelijker en vrijer om over gevoelige onderwerpen te praten. Al denk ik wel dat partners het niet leuk vinden dat men met andere mailt.

Ik vind het wel leuk dus als je dit leest mag je me mailen op funforjoy74@gmail.com

Als er vrouwen zijn dit lezen ook jullie zijn welkom voor een leuke contact.

Groetjes