vriendinnengroep

• Carmita

hallo,

wie vindt het leuk deel te nemen aan een “vriendinnengroep”, en samen op een regelmatige basis activiteiten te ondernemen, zoals een filmpje pakken, museum bezoeken, dvdtje kijken, uitgaan, of wat dan ook. Heb je interesse en woon je in de buurt van rotterdam, mail me dan op: carmita@lycos.nl

Groetjes, Carmita

• Marja

Hoi, hoi,

Ben benieuwd waar je vandaan komt en hoe oud je bent. Ik zelf kom uit Overijssel en ben 40 jaar. Ik hou van alle leuke dingen die het leven te bieden heeft. Dansen, uitgaan, bios, theater, lekker eten, steden trip, lekker shoppen, natuur, zon zee en strand, enz. enz.

Het lijkt mij erg gezellig om samen iets te ondernemen met een clubje dames!

Hoor ik van je?

Groetjes,

Marja

• Carmita

hai Marja,

wat leuk dat je reageert. Ik kom uit de buurt van Rotterdam en ben 27 jaar. Lijkt het je nog steeds leuk; mail me dan op carmita@lycos.nl.

Groetjes,

Carmita

• anne

Hallo Marja en Carmita,

Ik ben nog maar net bekend met het prikbord, en ben op zoek naar een leuke vriendinnengroep waar gezelligheid, lief en leed centraal staat. Ik ben 38 jaar en woon in Naaldwijk. Het lijkt mij leuk nieuwe mensen te leren kennen. Groetjes Anne

• Carmita

Dag Anne,

wat leuk dat je reageert. heb je interesse om deel te nemen aan de “vriendinnengroep”, mail me dan op carmita@lycos.nl

Groetjes,

Carmita

• rachel

ik wil ook vriendinnen groep oprichten ik zoek nog leuk meiden voor groep om sanen leuke dingen te doen als je hetro of lesbies bent mag je er ook bij komen ik hoor wel van je groetjes rachel