vriendinnen gezocht

• claudia

hoi ik ben claudia 32 jaar, ik heb 2 kids 10 en 7 jaar.

ik woon samen met de kids en mijn vriend in breda.

dankzij scheiding enz… heb ik weinig vriendinnen overgehouden, ik zou het heel erg leuk vinden om nieuwe vriendinnen te maken om lekker te kletsen, stappen, winkelen enz,,,

groetjes claudia

• anne

Hallo Claudia,

De zin dat je weinig vriendinnen hebt overgehouden is heel herkenbaar. Bij mij is dit dan niet door een scheiding gebeurd maar meer door verhuizing naar het buitenland of ver weg in nederland. Ik heb nog wel wat vriendinnen. Maar deze zijn ook vaak heel druk. Mijn vertier heb ik altijd in de sportschool kunnen vinden, maar het lijkt mij ook wel heel erg leuk om toch weer wat te investeren in echte vriendschap met een vriendin. Ik ben al 17 jaar samen met mijn vriend, waarvan bijna 10 jaar getrouwd. Het gaat heel goed. Maar inderdaad gewoon gezellig kletsen of winkelen of een avondje uit lijkt mij ook wel weer heel leuk. Het enige probleem is dat ik in Naaldwijk woon. Dat is wel een beetje uit de richting. Maar misschien ook wel heel leuk. Nou graag hoor ik weer van je. Ik ben trouwens 38 jaar.

gr. Anne

• anne

Claudia,

Ik heb nog niets van je gehoord. Mocht je toch beslissen niet te willen schrijven geef dit dan even aan. Dan ga ik hier zelf ook niet meer in investeren. (no hard feelings).

gr. Anne