gezelligheidsmensen in de regio Zoetermeer

• monique

Na 2x gereageerd te hebben op een oproepje bedacht ik me dat het misschien ook wel leuk is om zelf een oproepje te plaatsen.

Mijn naam is Monique, ben 28 jaar en woon samen met mijn vriend en 2 katten in Zoetermeer.

Wij hebben een druk sociaal leven, maar op deze leeftijd ga je toch steeds vaker merken dat vrienden liever thuis voor de buis hangen dan een gezellig avondje weg.

Daarom zoek ik meiden die net als ik van gezelligheid en echte vrouwen dingen houden.

Want mijn vriend zie ik nog niet de hele aaf teuten met een kop thee in zijn hand ;-)

Mocht je interesse zijn gewekt, zou ik het leuk vinden om wat van je te horen !

Groetjes Monique

• Froukje

Hai Monique,

Mijn naam is Froukje, ben sinds gisteren 39 jaar. Ik weet niet of je het erg vindt om met een “oudere” vrouw op te trekken, maar ik heb ook twee katten en woon binnenkort weer alleen (relatie net verbroken). Ik heb op zich ook een druk sociaal leven, maar de meeste vriendinnen wonen niet echt in de buurt en dan ben je vaak op het weekend aangewezen. Ik woon in Berkel en Rodenrijs, dus lekker in de buurt. Als je niet wilt, geen probleem hoor.

groetjes,

Froukje

monique schreef:

>

> Na 2x gereageerd te hebben op een oproepje bedacht ik me dat

> het misschien ook wel leuk is om zelf een oproepje te plaatsen.

> Mijn naam is Monique, ben 28 jaar en woon samen met mijn

> vriend en 2 katten in Zoetermeer.

> Wij hebben een druk sociaal leven, maar op deze leeftijd ga

> je toch steeds vaker merken dat vrienden liever thuis voor de

> buis hangen dan een gezellig avondje weg.

> Daarom zoek ik meiden die net als ik van gezelligheid en

> echte vrouwen dingen houden.

>

> Want mijn vriend zie ik nog niet de hele aaf teuten met een

> kop thee in zijn hand ;-)

>

> Mocht je interesse zijn gewekt, zou ik het leuk vinden om wat

> van je te horen !

>

> Groetjes Monique

• monique

Hoi Froukje,

Allereerst bedankt voor je berichtje !

Vervelend om te horen van je relatie….

En een oudere vrouw ??? je bent zo jong als dat je je voelt toch, of voel je je al

zo oud en heb je nergens meer zin in ;-)

Misschien is het leuk om eens met elkaar te mailen, misschien klikt t, misschien niet….

Ik hoor het wel weer haha

Groetjes Monique