zoek nieuwe vrienden en kennissen te 010

• melanie

Ik ben melanie, moeder van 2 kinderen van 10 (dochter)en 3(zoon) ben gescheiden. Woonachtig sedert november 2005 te 010 regio kom niet eens echt buiten voor nieuwe vrienden op te doen omdat uitgaan niet op de 1e plaats komt maar mijn kinderen wel vandaar dat ik het via internet probeer.

ben opzoek naar eerlijke gezellige kletsmajoors. waar ik ook mee kan msnen en eventueel ooit eens gewoon persoonlijk contact mee kan opbouwen. die eventueel ook kinderen hebben maar zonder kinderen ook gewenst natuurlijk.

vriendelijke groeten,

melanie

• anke

Hoi Melanie,

Ik ben moeder van 2 dochters van 3 jaar (tweeling dus) en getrouwd. Dat niet veel uitgaan dat begrijp ik wel. Je moet dan altijd voor oppas zorgen.

Ik woon in Hoogvliet en werk 2 dagen in de week in Rotterdam als administrateur.

Echte duidelijke hobbies heb ik niet maar als de kids straks naar school gaan wil ik wel weer echt iets voor mezelf gaan doen. Misschien volleybal of fitness ofzo. Nu houd ik me meer bezig met de gewone huiselijke dingen. Fotoos van de kids schieten en beeldbewerking op de computer vind ik op zijn tijd wel leuk.

Vind je het leuk om terug te mailen?

Ik hoor het graag.

Groetjes

Anke

• jolanda

hallo

ik ben jolanda 39 jaar en getrouwd ik woon

in de omg van eindhoven waar woon jij.

zou ik jou email mogen.

groetjes jolanda