gezelligheid?!

• Helen

Hoi hoi,

Ik ben een spontane meid van 26 jaar. Helaas zijn al mijn vrienden al ‘ingeburgerd’ terwijl ik juist nog van een avondje stappen houd. Ik houd dus van stappen en feesten, maar ook gezelligheid, sporten, wandelen, eten, lekker kletsen, reizen, etc. maar vooral plezier maken. Ik zoek een (of meerdere) leuke vriendinnen die net als ik van plezier maken houden.

Groetjes Helen

• Patricia

Hoi Helen

Ik ben Patricia, ik ben 25 jaar en ik hou net als jij van stappen en plezier, maar aangezien ik wel vrienden heb, maar die houden niet van het uitgaansleven. Ik ben dus net als jij op zoek naar vriendinnen die ook van het uitgaan en het plezier maken houden.

groetjes Patricia

• Helen

Hey Patricia,

Leuk een berichtje van je te ontvangen. Waar kom je vandaan? Ik uit Eindhoven.

Wellicht kunnen we mailen?

Groetjes Helen

• Patricia

hoi helen,

Ik kom zelf uit Soest,maar het lijkt me leuk om te mailen, zodat we elkaar beter leren kennen en ook in de toekomst afspraken kunnen maken om wat te gaan doen.

Wat doe je voor werk?? Ik ben nu deeltijd met een opleiding boekhoudkundig medewerker bezig, daarnaast werk ik 24 uur bij een tecnisch tekenbureau en 8 uur bij een reisorganisatie.

groetjes Patricia

• Helen

He patricia,

Mailen lijkt me leuk. Kunnen we altijd zien of het klikt. Toevallig zitten we qua werk in dezelfde branche. Zullen we verder contact via de mail laten lopen?

Hoor het wel,

groetjes Helen

• Patricia

Hey Helen,

Lijkt me een goed idee. Mijn email is pnriemersma@hotmail.com. We kunnen inderdaad even kijken hoe het gaat met mailen en eventueel afspraken maken in de toekomst.

groetjes Patricia