Vriendschap gezocht omg. Breda

• Annemiek

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Annemiek, ik ben 28 jaar, woon in de buurt van Breda, en zou het heel leuk vinden om mijn vriendenkring uit te breiden en iemand te hebben om van alles en nog wat mee te doen. Er zijn eigenlijk heel veel dingen die ik leuk vind, maar ik zou het leuk vinden om het samen met een vriendin te doen. Ik ben iemand die voor mijn vriendinnen door het vuur zou gaan en ook al heb ik tot nu toe ondervonden dat dat andersom vaak niet geldt, weet ik gewoon zeker dat er net als ik mensen zijn die echte vriendschap gewoon waarderen en er zuinig op zijn.

Als het je leuk lijkt om me beter te leren kennen, laat dan iets van je horen.

Groetjes Annemiek

• monique

Hoi Annemiek…

Ik las je verhaaltje en kon me er zo goed in vinden !

Ben ook een paar keer lelijk onderuit gegaan met het klaar staan voor mensen in nood.

Als ze zich weer goed voelen ben jij ineens niet meer nodig… jammer !

Woon in Zoetermeer, niet echt naast de deur, maar he… gelukkig bestaan er auto's, haha

Lijkt me leuk om een keer in contact te komen met je !

Misschien tot mails ??

Groeten Monique

• Annemiek

Ja is goed, lijkt me leuk. Ik heb zelf nog geen auto, maar ja er zijn ook andere mogelijkheden natuurlijk ;-)

groetjes Annemiek

• monique

Haha, zo is het !

Gaat helemaal goedkomen hoor….

Zolang het gezellig is moet alles kunnen toch ? ;-)

Groetjes

• monique

maar ja nu is de vraag… hoe komen we in contact met elkaar ?? haha

Heb echt geen id… heb dit nog nooit gedaan

• Annemiek

uhm, ik heb dit ook niet eerder gedaan. We kunnen beginnen met mailen, want we weten natuurlijk nog helemaal niets van elkaar, maar je kunt hier ook al wat over jezelf vertellen natuurlijk. Groetjes Annemiek

• monique

Goeiemorgen !

Nou onze telepathie is al goed, haha

Zag dat je net een berichtje had gestuurd en ik zet ook net de pc even aan om mijn mail binnen te halen.

Ik zal je mijn emailadres geven, dan kunnen we elkaar idd via de mail beter leren kennen ?

weiffie28@hotmail.com

Groetjes Monique