hallo
je vraagt je ongetwijfeld af hoezo ?
ik zal proberen in het kort uit te leggen waarom ik dat nu zo zeker weet.
maandag word ik 53 maar toen ik 44was mijn leven een grote puinhoop waar ik zelf debet aan was verkeerde vrienden verkeerde beslissingen en vooral de keuzes die ik maakte ik had op 8 mei 1997 ook een keus ga ik met de auto of ga ik op de brommer naar me zoon het was regenachtig en op de brommer een uur rijden maar ik koos voor de brommer op de terug weg kreeg ik een ernstig ongeluk waarbij ik overleed en naar mezelf heb staan kijken tijdens de reanimatie later in het ziekenhuis zag ik mezelf vanaf een verhoging in bed liggen en stopte mijn hart opnieuw men vreesde dat ik het niet zou overleven na 8 dagen coma was ik erg in de war over het geen ik gezien had wat word omschreven als zijnde een bijnadoodervaring het is geen toeval wat mij overkomen is het was mijn eigen vrije keus zoals het ook jou vrije keus is om mij een mail te sturen en beslis jij zelf of je mijn verhaal wilt lezen daarover ik laat het hier bij en aan jou de keus of je mij wilt leren kennen en toelaat in jou leven ik praat je niets aan jij beslist het is jou leven .
koos.