Hallo Marcel en Koos,
Weet je wat mij is opgevallen op het net? Als je een leuk contact hebt via de mail met iemand,… doet het er toch ook niet toe hoe iemand eruit ziet? Iemand die blind is, ervaart alles op een veel eerlijker mannier,…. Het lijkt mij dat uiterlijk (voor mij) pas mee gaat spelen als je opzoek bent naar een relatie,…. en zelfs dat verwaterd als je iemand de kans geeft zichzelf innerlijk bloot te leggen.
Het lijkt mij leuk, om mensen te leren kennen, die een groot deel of een klein gedeelte van mij vertegenwoordigd,… zoals,…..
Ik houd zelf van de natuur,… lezen, knutselen, reizen,…. kinderen,…huiselijk,… film, muziek,…enz,…spiritueel. goede diepzinnige gesprekken,..maf doen,..lachen
Ik denk dat er mensen zullen zijn die zich daarin zichzelf herkennen,… En al is er maar een heel klein deel daarvan,… ik ben nieuwsgierig genoeg, om te willen weten, hoe een ander in het leven staat,… waarom hij/zij de dingen doet die hem/haar bezig houden.
Wie weet horen of lezen we nog van elkaar,…
Ik ben een jonge getrouwde moeder van 29 jaar, die open en vrij in het leven staat.
Alle liefs, Elisabeth