bde

• koos

gaarne wil ik van de mogenlijkheid gebruik maken om een oproepje te plaatsen omdat het mij niet lukt om die mensen te ontmoeten in het dagelijks leven waarmee ik over het onderwerp bijnadoodervaring kan praten mogelijk later chatten ik heb in 1997 een bde beleefd maar er over praten?

ik ben al voor van alles uitgemaakt en heb de handdoek maar in de ring gegooid en ben nu denk ik bezig om een muur om mij heen te bouwen maar heb nu ik dit ontdekt heb toch weer wat hoop oja ik ben man en mijn leeftijd is 53 en ik woon in wassenaar ik hoop dat er iemand reageerd hopelijk uit de omgeving .

maar dat moet ik maar afwachten ik zou allang blij zijn als er uberhaubtop reageerd.

met vriendelijke groet koos.

• marjinke

Ik heb het meegemaakt met mijn vader ik was erbij en we hebben er samen iedere keer veel over gesproken

• koos

hoi marjinke

en hoe vond je het wil je er met mij van gedachten mee wisselen of zeg je laat maar ik praat er ook veel over met mijn dochter en misschien is het wel iets voor haar om met jou er over te praten .

weet je wat het fijne is zij begrijpt mij en boven al geloofd ze mij .

ik laat het hier maar even bij en wacht je reactie maar af .

groet koos.

• marjinke

het was heel erg mooi toen mijn vader weer bij ons kwam

en hij zei waarom maak je me wakker daar was toch een mooie muziek

en bij zijn sterven enkele jaren later zei ik nu ga je naar die mooie muziek en hij glimlachte naar mij, en die glimlach vergeet ik nooit weerkoos schreef:

>

> hoi marjinke

> en hoe vond je het wil je er met mij van gedachten mee

> wisselen of zeg je laat maar ik praat er ook veel over met

> mijn dochter en misschien is het wel iets voor haar om met

> jou er over te praten .

> weet je wat het fijne is zij begrijpt mij en boven al geloofd

> ze mij .

> ik laat het hier maar even bij en wacht je reactie maar af .

> groet koos.

• koos

ik weetniet hoe ik het jou kan laten lezen mijn verhaal staat op internet maar op de site van iemand anders omdat ik toen nog geen pc had en ik wil die persoon niet in discrediet wil brengen door de site zomaar kenbaar te maken zodat iedereen op het prikbord dat kan lezen en de muziek ik weet wat jou vader gehoord heeft de muziek is net als het gezang erg mooi en niet te evenaren .

mogelijk weet jij hoe ik jou persoonlijk een mail kan sturen zodat je mijn verhaal kan lezen als je geintereseerd bent uiteraard .

groet koos.

• marjinke

als je op mijn naam klikt komt toch het email adres voor de dag.koos schreef:

>

> ik weetniet hoe ik het jou kan laten lezen mijn verhaal staat

> op internet maar op de site van iemand anders omdat ik toen

> nog geen pc had en ik wil die persoon niet in discrediet wil

> brengen door de site zomaar kenbaar te maken zodat iedereen

> op het prikbord dat kan lezen en de muziek ik weet wat jou

> vader gehoord heeft de muziek is net als het gezang erg mooi

> en niet te evenaren .

> mogelijk weet jij hoe ik jou persoonlijk een mail kan sturen

> zodat je mijn verhaal kan lezen als je geintereseerd bent

> uiteraard .

> groet koos.

• ikroes

hallo koos ben blijk dat je dit geplaatst hebt.

eindelijk komt er licht in de duisternis.

zelf heb ik er ook ervaring mee gehad . wat is het daar vreedig . maar ik mocht er ook niet blijven . de tijd was er nog niet

ik zelf ben paranormaal begaaft en hen al heel veel mensen er mee mogen helpen .

IK ZEG MOGEN.hopenlijk krijg ik hier dat ze zullen reageren . die er belangstelling voor hebben.

groetjes irmgard.

• koos

beste ikroes

het lukt mij niet om te reageren op jou email als ik op jou naam klik krijg ik een schermpje waarop staat kan geen verbinding maken mogenlijk kan je mij een mailtje sturen misschien lukt dat wel bedankt dat je positief gereageerd hebt mogenlijk tot mails .

groet koos.