DenHaag Voorburg Leidschendam

• Yvonne

Vriend(inn)en worden? Ik ben een vrouw van 21. Vind het leuk om gezellig te kletsen met een potje thee erbij. Lekker koken en eten. Lezen, wandelen, film kijken, een spelletje spelen. Vanalles en nog wat eigenlijk. In het dagelijks leven volg ik een studie, maar ik heb genoeg tijd over waarin ik mij tot nog toe helaas erg verveel! Als je jezelf hier een beetje in herkent, zou ik het leuk vinden als je reageert.

• sabriena

Hoi Yvonne,

Wat voor studie volg je? ik zou best een keer met je een avondje willen kletsen met een potje thee en natuurlijk een koekje erbij. Alleen weet ik niet hoe we met elkaar in contact moeten komen. Ik woon in de buurt en ben regelmatig in Voorburg.

weet niet of jij een msn-adres hebt?

groetjes,

Sabriena

• Yvonne

Hai Sabriena,

Ik heb wel msn, maar dat emailadres zet ik liever niet op internet.

Ik heb duidelijk niet zo goed nagedacht over hoe we dan met elkaar in contact kunnen komen.. Heb jij misschien nog een ander idee?

Groetjes,

Yvonne

• lisette

als je helemaal beneden klikt op “reactie aan de webmaster” kun je een mailtje versturen met de vraag of ze jouw mailadres door willen sturen naar sabriena. op die manier heb ik het ook wel eens gedaan, en kan er niemand op het prikbord jullie adres zien.

groetjes lisette

• Yvonne

Dankjewel voor de tip! Ik ga eens kijken of de webmaster dat voor me wil doen..

• sabriena

hoi Yvonne,

Sorry dat ik niet meer heb gereageerd, maar ben net terug van Wintersport.

had ik idd wel even kunnen vermelden. Hopelijk kom je op deze site nog kijken of er reacties zijn geplaats ook al weten wij beiden niet hoe we met elkaar in contact kunnen komen. Lisette had een idee had jij dit al geprobeerd????

Ah wel grappig, ik krijg volgende week een hond!!! hihih wilde ik ff kwijt ben er zo enthausiast over!!!

Groetjes,

Sabrina

• Yvonne

Hey Sabrina!

Leuke wintersport gehad?

Wat gaaf dat je een hond krijgt! Wat voor ras is het?

De webmaster heeft mij laten weten dat ze mijn emailadres aan jou doorgegeven heeft. Als het goed is heb je dus een mailtje ontvangen met mijn emailadres erin!

Als je die nog niet gezien hebt is ie misschien tussen de ongewenste post belandt, dus kijk het maar eventjes na!

Groetjes,

Yvonne

• sabriena

Hoi Yvonne,

Ik heb vanmiddag ook een mail gestuurd naar de webmaster met de vraag of hij/ zij mijn emailadres wilt doorsturen naar jou. Heb hier helaas nog niks over gehoord. Ik heb zelf geen mail ontvangen. Het is wel mogelijk dat de informatie in mijn ongewenst post is beland, maar helaas heb ik niks gevonden. Maar omdat ik meer dan een week niet op het internet ben geweest kan het zijn dat het automatisch is weggegooid, want ongewenste post bewaard de mail max. 5 dagen zat ik te lezen. (wist ik ook niet hoor). Misschien wil jij je mail dan in de gaten houden en anders stuur ik de wegmaster nog een mail met hetzelfde verzoek.

ik heb een leuke wintersport gehad. Jammer dat het weer vele dagen te slecht was om lekker te kunnen skieen. Maar het is erg fijn om veilig thuis te komen, want oh wat een bizarre reis was het.

Hopelijk lees ik nog wat van je.

DOEI DOEI