Hoi, nou ik was vandaag bij een jongen.

Ik vind hem heel aardig, maar gewoon zoals vrienden.

We zouden afspreken in de middag. uiteindelijk moest hij werken en konden we maar elkaar 2 uur zien.

We hadden afgesproken bij hem thuis en toen moest hij zich nog omkleden :S terwijl ik om 13 uur al zouw komen het het was al zeker bijna kwart over 1. Hij liep dus nog rond in zijn trainingsbroekje en shirt.

Nou, hij zich omkleden. Hij deed dit netjes in zijn kamer toen ik dit vroeg want ik vind dit niet leuk om te zien. We zijn immers vrienden en niet meer.

Hij kleedde zich om en toen zouden we naar de snackbar gaan om wat te eten. Nou, hij zich omgekleed en zie ik in zijn broek : een stijve frikandel laten we maar zeggen.

Ik zei ZOW hallo get real! Hij zei er niks verderzz op en we gingen maar naar de snackbar.

Daarna moest hij nog even wat thuis ophalen en zei: dan gaan we weg enzoww. k meegegaan en toen had die al weer een stijve pik.

Wat moet ik doen met deze contact enzow?

Beter loslaten?

Ik wil geen relatie met hem en hij ook niet met mij. Waarom zou je al een stijve @!#$ krijgen als een normaal meisje komt binnenlopen? En in je kamer is? En je iemand eigenlijk lijkt te willen bespringen :S vreemd. ik weet niet goed wat ik moet doen. Daarnaast ik ben 5.5 jaar ouder als hem dus vind het totaal ongepast. Ik ben 28 en hij 22.