VRIENDIN IN DEVENTER E/O GEZOCHT

• manon

HALLO ALLEMAAL!!!

IK BEN MANON , MAMA VAN LARS(9 MAANDEN) EN GETROUWD MET MICHIEL.

OMDAT WIJ IN DEVENTER NOG NIET ZO LANG WONEN, MIS IK HEEL ERG WAT LEUKE MEIDEN OM MEE TE KLETSEN, KOFFIE LEUTEN,ENZ….

HET ZOU LEUK ZIJN ALS JE ZELF OOK MAMA BENT!!

IK BEN 30 JAAR JONG…

NOU IK HOOR GRAAG WAT VAN JE ALS JE HIER IN DE BUURT WOONT, VIA DE MAIL, OF MSN.

GROETJES MANON

• Joyce

Hoi Manon,

Ook ik woon nog niet zo lang in Deventer, en ken hier ook vrij weinig mensen. Ik ben 28 jaar, single en helaas geen moeder…

Wel heb ik behoefte aan contact in deze stad.

Ik hoor het wel!

Groet, Joyce

• manon

hoi joyce!!

bedankt voorr je snelle reactie!

ja vervelend he als je in zo'n nieuwe stad woont en nog niemand kent…..

Ik vind het niet erg dat je me mailde, maar zoek jij niet een vriendin, die uit kan gaan enz….Want jij bent nog single, en hebt geen kindjes???

Maar als je daar bij mij geen problemen mee hebt, ik ben namelijk best gebonden he met zo'n ventje!! je mag me altijd mailen en wie weet hebben we nog wat aan elkaar…

ik hoor het wel!!!

• Joyce

Hoi Manon,

Je hebt gelijk, jij bent gebonden en ik niet. ik werk veel dus ben vaak laat thuis, van koffie leuten komt dan niet echt meer wat…

Hoop dat je een passende vriendin vindt!!

Gr, Joyce

• Ronald

Hallo Manon wij ( Wendy & Ronald ) wonen al lang in Deventer maar al onze vrienden wouden ineens niks meer met ons te maken hebben. We hebben nog geen kids maar dat zouden we wel graag willen, en momenteel hebben we dus helemaal geen vrienden meer. We zouden best met jullie in contact willen komen zodat we weer eens wat vrienden hebben waar we eens naar toe kunnen gaan. Lijkt het je dit ook leuk neem dan contact met me op.