Stel (Kop) NH zoekt vriendschap

• David

Hallo allemaal

Wij (stel, m.39 en v.38 met 2 jonge kinderen 5 en 3) zijn door verschillende omstandigheden een deel van onze vriendenkring kwijtgeraakt. We willen dit graag weer aanvullen. Welke stellen (met of zonder kinderen, HBO/academisch) zijn enthousiast voor warme, geïnteresseerde gesprekken bij een goed glas wijn, lekker eten, buiten-activiteiten, etc. etc. We kijken uit naar jullie reacties. David en Corina.

• ~helga~

hallo David,

Had me heel leuk geleken, ik denk dat we wel van de zelfde dingen houden, kinderen in de zelfde leeftijds catogorie, lekker eten en buiten zijn….

Maar erg jammer dat je er een leer niveau bijzet… mijn inziens is een denkniveau en omgangsniveau veel belangrijker!!

Mag ik vragen waarom dit belangrijk voor jullie is??

Helga

• David

Hoi Helga

Leuk dat je reageerde op ons oproepje. Het gaat ons uiteraard niet om het leerniveau, meer om een soort belangstellingsniveau, of hoe je het ook wilt noemen. We hebben wel eens eerder een soortgelijke oproep geplaatst, maar merkten toen dat hier een bepaalde aansluiting mistte met de mensen die we leerden kennen.

Dus … we hopen dat je je niet teveel hierdoor hebt laten afschrikken, maar zouden het erg leuk vinden als je opnieuw contact op zou nemen. Dan kunnen we hopelijk een volgende keer per gewone e-mail iets meer over ons zelf vertellen.

Groetjes, David

• David

David schreef:

>

> Hoi Helga

>

> Leuk dat je reageerde op ons oproepje. Het gaat ons uiteraard

> niet om het leerniveau, meer om een soort

> belangstellingsniveau, of hoe je het ook wilt noemen. We

> hebben wel eens eerder een soortgelijke oproep geplaatst,

> maar merkten toen dat hier een bepaalde aansluiting mistte

> met de mensen die we leerden kennen.

>

> Dus … we hopen dat je je niet teveel hierdoor hebt laten

> afschrikken, maar zouden het erg leuk vinden als je opnieuw

> contact op zou nemen. Dan kunnen we hopelijk een volgende

> keer per gewone e-mail iets meer over ons zelf vertellen.

>

> Groetjes, David