Regelmatig zie je oproepjes voorbijkomen om nieuwe vriendschappen te sluiten, of tenminste andere mensen te leren kennen. Vaak zijn het stellen of dames, maar het is veel minder vaak een man.

Toch moet ik, als samenwonende man van 29, toegeven graag een aantal vrienden erbij te willen. Veel van mijn vrienden zijn verhuisd, hebben een ander levensritme (zij werken wanneer ik vrij ben en andersom) of door een andere reden is het contact verminderd. Dat is logisch, maar wel jammer.

Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die af en toe hier tegenaan loopt, vandaar deze oproep.

Ik ben benieuwd of er andere mensen (liefst uit de omgeving) zijn die hun vriendenkring graag willen uitbreiden. Dat mogen mannen, vrouwen of stellen zijn. Bijvoorbeeld iemand die graag iets aan sport of verenigingsleven zou willen doen , maar geen zin heeft om die stap alleen te zetten.

Trouwens, ook samen met mijn vriendin hebben we het erover gehad eens een oproepje te plaatsen, dus deze oproep is ook bedoeld om kennis te maken met leuke stellen van zo rond de 30 uit de omgeving! Gewoon om eens een dag samen weg te gaan, eens een borrel te drinken, een filmpje te pakken of iets dergelijks.

Ik lees het wel!