Jong stel zoekt gezelligheid!!

• RoRa

Hee hoi,

Wij zijn een leuk jong stel van respectievelijk 27 en 28 jaar. We wonen nog niet zo heel lang in Arnhem. Het bevalt ons goed, alleen missen we nog wat gezellige mensen om ons heen. We doen niet aan partnerruil of iets dergelijks, maar willen gewoon wat leuke nieuwe mensen leren kennen waardoor onze vriendenkring kan worden uitgebreid.

Ben je geinteresseerd, aarzel dan niet en stuur ons een leuk mailtje!! Misschien tot gauw!

Groetjes,

RoRa

• Jes

Hallo wij komen uit brabant weet niet of dat een probleem is, wij zijn 30 en 32 en zoeken ook gezellige mensen om ons heen. Kom een keer chatten op mijn MSN. Zo dat we kennis kunnen maken. Groetjes Jes

• RoRa

Hoi Jes,

Bedankt voor je leuke berichtje. Lijkt ons leuk om kennis te maken…Wat is je emailadres, zodat ik je toe kan voegen op de MSN?

Groetjes, Rod en Rach

• Jes

Mijn E-mail adres = mikkiedog@hotmail.com Groetjes JesRoRa schreef:

>

> Hee hoi,

>

> Wij zijn een leuk jong stel van respectievelijk 27 en 28

> jaar. We wonen nog niet zo heel lang in Arnhem. Het bevalt

> ons goed, alleen missen we nog wat gezellige mensen om ons

> heen. We doen niet aan partnerruil of iets dergelijks, maar

> willen gewoon wat leuke nieuwe mensen leren kennen waardoor

> onze vriendenkring kan worden uitgebreid.

> Ben je geinteresseerd, aarzel dan niet en stuur ons een leuk

> mailtje!! Misschien tot gauw!

>

> Groetjes,

>

> RoRa

• Johan en Jeannette

Hoi RoRa,

Wij zijn ook een jong stel (25 en 28 jaar) en komen uit Harderwijk. Ik weet niet of dit een probleem is. Het lijkt ons leuk om met nieuwe stellen in contact te komen. Je kan ons vinden op msn onder ons emailadres. Lijkt ons leuk om eerst via msn of de mail kennis te maken!!

Tot mailens?

Johan en Jeannette

• Jes

Hebben jullie eens zin om eens gezellig te komen chatten, E mail is mikkiedog@hotmail.com.

Groetjes Jes