vriendinnenclub 071

• Greetje

vriendinnen gezocht van 45 tot 60 jaar.voor film, vakantie, eten,wandelen.enz.

• Gertie

Beste Greetje,

In welke regio zoek je vriendinnen?

Groet

GertieGreetje schreef:

>

> vriendinnen gezocht van 45 tot 60 jaar.voor film, vakantie,

> eten,wandelen.enz.

• Greetje

Hallo Gertie,

de regio is Leiden..

b.v. strandwandeling Katwijk.

gewoon leuke gezamelijke dingen doen!!

groetjes, Greetje…

• Gertie

Beste Greetje,

Katwijk ken ik goed. Met name als het wat mooier weer is ga ik daar graag wandelen.Ik vind het het mooiste wandelgebied dat ik in de regio ken.

Misschien is het leuk om mezelf wat nader voor te stellen. Ik heet Gertie, maar dat wist je al. Ik ben 48 jaar en al jaren verslaafd aan wandelen. Wandelen brengt mij rust in de kop.

Sedert korte tijd woon ik weer alleen, na een relatie van 3 1/2 jaar. Ik heb een zoon van 24 die al jaren niet meer thuis woont. Na een vermoeiende periode ben ik stukje bij beetje de draad van mijn eigen leven weer aan het oppakken. Daarbij hoort ook de behoefte om weer eens kennis te maken met wat nieuwe mensen om vooral leuke en gezellige dingen te doen. Liever heb ik niet te maken met mensen die een grote rugzak met rottigheid bij zich hebben en dat liefst ongevraagd over anderen uitstorten. Daar zit een allergie en dat heeft met mijn ervaringen te maken.

Dus voorop staat gezelligheid en ontspanning.

Wil je wat meer over jezelf vertellen?

Groet

Gertie

• co

ik heb je berichtje gelezen en ik woon zelf ook in leiden misschien kan je wat meer vertellen hier over groetjes co

• Greetje

Ik woon in Katwijk aan Zee. En ben 58 jaar, jong van geest..

En wil leuke dingen ondernemen.

Ik heb een druk zakenleven gehad, maar mijn man is gestorven,

en nu heb ik de zaak verkocht en vind ik er nix aan in m'n eentje!!

Het went niet..Dus een lekkere strandwandeling b.v. bij mooi weer.

Of ergens een kop koffie drinken..Er is zoveel..groetjes,Greetje

• Gertie

Beste Greetje,

Was dit bericht nu een reactie op het berichtje van Co? Ik heb wel interesse om nader kennis te maken. Misschien met Co erbij?

Eventueel emailadressen uitwisselen? of mobiele telefoonnummers?

Groet

Gertie

• Gertie

Beste Co,

Ik heb ook jouw berichtje op mijn emailadres ontvangen, hoewel je volgens mij reageerde op het berichtje van Greetje. Ik ben ook in voor wandelen en eens gezellig koffie drinken ergens. Jij ook?. Ik woon niet in Leiden, maar midden in het Groene Hart.

Groet

Gertie

• ivonne

hoi greetje leuk jou oproep om vriendinnen te leren kennen ik ben bijna 45 jaar ,( hoe oud ben jij ) hopelijk laat je iets terug horen , bedankt ivonne

• Greetje

Hallo Ivonne,

Ik heb 4 januari al over mezelf en ook hoe oud ik ben verteld.

Dus met gertie en Co, maar eens iets afspreken lijkt me.

Groetjes, Greetje