vriendschap 013

• willeke

ik ben een spontane vrouw van 43 jaar en ben op zoek naar vlotte vriendinnen die ook graag naar een filmhuis gaan, een concert of theatervoorstelling willen zien en daarna bijkletsen in een bruin cafe. ik schilder en maak keramiek, hou verder van lezen en muziek. In de buurt van tilburg zou wel fijn zijn maar is niet noodzakelijk.

• liwenot

Hoi Willeke,

een spontane oproep, dus ik dacht…laat ik spontaan eens reageren.

Omgeving Breda vind ik nog wel in de buurt van Tilburg, al maakt het mij ook niet zo veel uit. De invulling van vrije tijd inclusief het bijkletsen in een bruin café vind ik altijd wel wat.

Ik vind mezelf ook wel een spontane vrouw en ben maar een paar jaar ouder dan jij.

Dus wie weet klikt het tussen ons?

groetjes, van mij

• willeke

hoi liwenot,

wil graag weten waar jou interesse naar uitgaat, je kunt me ook op mijn prive adres mailen, groetjes willekeliwenot schreef:

>

> Hoi Willeke,

>

> een spontane oproep, dus ik dacht…laat ik spontaan eens

> reageren.

> Omgeving Breda vind ik nog wel in de buurt van Tilburg, al

> maakt het mij ook niet zo veel uit. De invulling van vrije

> tijd inclusief het bijkletsen in een bruin café vind ik

> altijd wel wat.

> Ik vind mezelf ook wel een spontane vrouw en ben maar een

> paar jaar ouder dan jij.

> Dus wie weet klikt het tussen ons?

>

> groetjes, van mij

• liwenot

Hoi willeke,

Wat is je mailadres? Dan kunnen we mailen idd,

groetjes van mij

• willeke

dit is jillenik@hotmail.com, groetjes

• Jes

Hallo ik kom uit de omgeving van s'Hertogenbosch en zoek ook gezellige meiden om leuke dingen meet te gaan doen. Ik hoop natuurlijk op een goede vriendschap maar dat is altijd afwachten. Ik ben 29jaar getrouwt en moeder van een dochter, en zwanger van ons 2e kindje.

Groetjes Jes