Vriendinneclubje omg. 033 ????

• Roos

Hallo, zijn er nog leuke vrouwen van rond de vijftig /vijftig plus die andere dames willen leren kennen?Eerst mailen?Daarna samen aan de thee? Zelf ben ik een moderne oma, getrouwd, hou van sporten, moderne muziek, lezen, winkelen maar ook mailen vind ik leuk.Het liefst zou ik een hechte vriendinnenclub zien ontstaan, wie kent het boek Zadelpijn en ander damesleed???Dat lijkt me leuk zulke meiden!!!!Wie gaat me mailen?

• liwenot

Hoi Roos,

Ik vind het altijd leuk om te zien hoe mensen via deze weg proberen een vriendinnenclubje op te richten. Omgeving 033, Amersfoort ofzo?

Het boek Zadelpijn en ander damesleed ken ik van titel maar ben er nog niet toe gekomen om te lezen. Maar als ik jou moet geloven moet ik er toch eens aan beginnen. Ik kom niet uit de buurt, maar is dat een probleem?

groetjes van mij

• Roos

Hoi Liwenot, leuk dat je reageerde , je bent tot nu toe de enige!!!!!Je komt dus niet uit mijn regio, mag ik vragen van welke regio dan?En, ik vind het leuker als je me gaat mailen naar m,n E-.mailadres:winn48@versatel.nl Wie weet wordt het toch nog wat met een leuk stel dames!Hartelijke groeten Roos.

• liwenot

Hoi Roos,

Nog reacties gehad?

Ik krijg foutmeldingen op je e-mailadres. klopt er iets niet aan?

groetjes van mij