voor mijn moeder

• angela

Mijn moeder is sinds 7 weken weduwe, ze is 64 jaar en voelt zich erg alleen, ze kan heel moeilijk tegen het alleen zijn.

Omdat ze geen vriendinnen heeft waar ze iets gezelligs mee kan doen plaats ik hier een berichtje met haar medeweten.

Ze zoekt dus iemand voor vriendschap(niet sexueel) om gezellige dingen mee te doen , ze heeft niet veel geld te besteden. Haar hobby`s zijn patchwork, quilten en glas in loodramen maken, ook houdt ze van lezen en gezelligheid. Het liefst iemand in de buurt van Bodegraven.Vrouwen tussen de 55 en 70 jaar mogen reageren als ze hier iets voor voelen, alvast bedankt namens mijn moeder.

groetjes Angela

• Rita dierckx

Hallo Mevrouw,

Ik wil alleen maar eens reageren om jou een hart onder de riem te steken.

Het doet mij altijd wat als mensen - eenzaam - zijn. En in jouw geval heb ik daar alle begrip voor, je echtgenoot verliezen is wel één van de ergste toestanden die er zijn. Gelukkig heb ik mijn man nog, god zij dank!

Ik wens U beste Mevrouw, veel sterkte in deze tijd, en weet dat er na een tijd al duurt het maanden en jaren vooraleer je er terug boven op komt, een tijd zal komen dat die diepe pijn plaats maakt voor de mooie herinneringen die jij zeker aan je man hebt. Het is een grote wonde….en je moet voor jezelf …uw verdriet… tijd én een plaats geven én al begrijpen mensen soms niet je diepe verdriet…niet aantrekken!

Je hebt mooie hobby's wel zoek àls je kunt weer je plekje op tussen je hobby's!

Hebt U misschien geen zin, lieve Mevrouw, om met mij te corresponderen (één van mijn hobby's), ik ben van de provincie Antwerpen en help graag mensen in nood. Het moet daarom niet alle weken zijn maar af en toe een briefje of fijne kaart in je bus vinden …geef toe dat beurt een mens toch op, of niet soms ? Het zou in ieder geval wat afwisseling brengen en je zinnen enigsziens verzetten.

In het begin van 't jaar heb ik een ernstige operatie ondergaan en geloof me …die vele kaartjes mét aanmoedigingen deden mij enorm veel deugd.

Dus beste mevrouw, heb je zin om wat kontact met mij, je laat het maar weten en geef mij dan uw adres en gegarandeert krijg je een fijn kaartje of brief in je brievenbus.

De moed niet laten hangen, hé ….zoek kontacten onder mensen en je zult ondervinden dat voor diepe pijn …het beste remedie….MENSEN zijn!

Lieve en bemoedigende groetjes van

RITTEKE.

• pjvgils

ik wens jouw en je moeder veel sterkte toei in deze moeilijke tijdt en hoop dat jullie samener er uit dit dal komen heel veel sterkte toegewenst door peterRita dierckx schreef:

>

> Hallo Mevrouw,

>

> Ik wil alleen maar eens reageren om jou een hart onder de

> riem te steken.

> Het doet mij altijd wat als mensen - eenzaam - zijn. En in

> jouw geval heb ik daar alle begrip voor, je echtgenoot

> verliezen is wel één van de ergste toestanden die er zijn.

> Gelukkig heb ik mijn man nog, god zij dank!

> Ik wens U beste Mevrouw, veel sterkte in deze tijd, en weet

> dat er na een tijd al duurt het maanden en jaren vooraleer je

> er terug boven op komt, een tijd zal komen dat die diepe pijn

> plaats maakt voor de mooie herinneringen die jij zeker aan je

> man hebt. Het is een grote wonde….en je moet voor jezelf

> …uw verdriet… tijd én een plaats geven én al begrijpen

> mensen soms niet je diepe verdriet…niet aantrekken!

> Je hebt mooie hobby's wel zoek àls je kunt weer je plekje op

> tussen je hobby's!

>

> Hebt U misschien geen zin, lieve Mevrouw, om met mij te

> corresponderen (één van mijn hobby's), ik ben van de

> provincie Antwerpen en help graag mensen in nood. Het moet

> daarom niet alle weken zijn maar af en toe een briefje of

> fijne kaart in je bus vinden …geef toe dat beurt een mens

> toch op, of niet soms ? Het zou in ieder geval wat

> afwisseling brengen en je zinnen enigsziens verzetten.

> In het begin van 't jaar heb ik een ernstige operatie

> ondergaan en geloof me …die vele kaartjes mét

> aanmoedigingen deden mij enorm veel deugd.

> Dus beste mevrouw, heb je zin om wat kontact met mij, je laat

> het maar weten en geef mij dan uw adres en gegarandeert krijg

> je een fijn kaartje of brief in je brievenbus.

> De moed niet laten hangen, hé ….zoek kontacten onder mensen

> en je zult ondervinden dat voor diepe pijn …het beste

> remedie….MENSEN zijn!

>

> Lieve en bemoedigende groetjes van

> RITTEKE.