vriendinnen omg.0528

• Rika

Hallo ,

Ik heb net veel berichtjes gelezen en vind het erg dat er toch zoveel mensen zijn die zich alleen voelen.

Dat zou toch eigenlijk niet mogen.

Maar ja hoe graag je ook contact met anderen wilt je kan niet op iedereen reageren omdat bij mekaar in de buurt toch ook wel belangrijk is.

Zo zoek ik dus vrouwen bij mij in de omgeving die net als ik gescheiden zijn ,ik heb vriendinnen maar die zitten in een heel andere situatie dus zoek eigenlijk lotgenoten.

Zodat we wat voor mekaar kunnen betekenen in moeilijke momenten maar ook om af en toe te gaan stappen en andere leuke dingen te doen.

Ik heb zelf een vriend alleen doe ik daar erg rustig mee en richt me vooral op andere dingen zodat ik niet weer in die afhankelijkheid terug val misschien herken je dit.

Ook ben ik moeder van twee meisjes van 10 en 13 zelf ben ik 36.

Ben een modieus type die dus erg van dansen houd,maar de diepere dingen in het leven zijn voor mij ook erg belangrijk en ben erg trouw in vriendschap

Zou jij hetzelfde willen reageer dan en dan spreken we mekaar wel

doei doeiiiiiiiiiii

• Natascha

Hoi Rika,

Ik ben Natascha 35 jaar oud, geen kinderen, wel een heel lief hondje….

Wat tot nu toe m'n beste maatje is.

Haar kan ik vertrouwen en laat me nooit in steek.

Na een relatie van 12 jaar ben ik nu alleen. Echt alleen, ik heb helaas niet veel vrienden overgehouden. Zo kozen toch voor m'n ex….daar zit 't geld hahaha.

Ik lach wel maar het is wel een hele pijnlijke ervaring.

Ik ben spontaan, hou van leuke dingen doen, zoals winkelen,stappen, gezellig uit eten of koken.

Mijn hobby's zijn schilderen, realistisch met olieverf, reizen ik hou van natuur en cultuur en natuurlijk de zon!

Weet niet echt wat jij zoekt, maar ik zoek gewoon een goeie vriendn waar ik leuke dingen mee kan ondernemen en samen dingen doen, je weet wel gewoon meiden dingen.

Hoop dat ik een reactie van je hoor, dat lijkt me leuk!

Groetje Natascha

• wilma

hoi ik ben wilma en ben41. ben moeder van 5 kinderen en sinds ruim een jaar gescheiden na een huwelijk van 16 jaar met veel geweld. ben nu blij dat ik alleen met de kids woon, maar mis wel een leuke vriendin om leuke dingen mee te doen if gezellig te kunnen kletsen. hoop snel iets van je te horen, kijk er naar uit. gr wilma

• Rika

Hai Natascha ik heb je laatst een mail terug gestuurd ik hoop dat dat goed gegaan is zo niet laat je het dan even weten

Groetjes

• Rika

Hai Wilma

Ik heb je een mail gestuurd hoor hoop dat ie aankomt

Groetjes

• Natascha

Hoi Rika,

Sorry ik heb wel een melding gehad dat je me geschreven hebt, maar niet je mailtje ontvangen.

Zou je me nog een keer kunnen mailen? Dan kan ik je terug schrijven!

Groetjes Natascha.Rika schreef:

>

> Hai Natascha ik heb je laatst een mail terug gestuurd ik hoop

> dat dat goed gegaan is zo niet laat je het dan even weten

> Groetjes

• Natascha

Hoi Rika,

Jij hebt het dus nog moeilijker dan mij gehad. Wat goed van je om die stap te nemen en te kiezen voor jezelf en je kinderen. Dat moet een hele overwinning zijn geweest! Tja ik kan me voorstellen dat je vrienden mist om leuke dingen te doen of gewoon gezellig bij te kletsen.

5 kinderen, dan heb je 't heel druk! Hoe oud zijn je kinderen en lukt het goed in je eentje? Hahaha, misschien nu juist veel beter! Dat hoop ik voor je!!!

Ik heb geen kinderen, wel een hond die heel veel andacht vraagt! Gelukkig, want dan ben ik toch niet echt alleen, Hahaha.

Ik hoop snel weer van je te horen!

Tot gauw, groetjes

Nataschawilma schreef:

>

> hoi ik ben wilma en ben41. ben moeder van 5 kinderen en sinds

> ruim een jaar gescheiden na een huwelijk van 16 jaar met veel

> geweld. ben nu blij dat ik alleen met de kids woon, maar mis

> wel een leuke vriendin om leuke dingen mee te doen if

> gezellig te kunnen kletsen. hoop snel iets van je te horen,

> kijk er naar uit. gr wilma

• Natascha

Hoi Rika,

Ik heb je mailtje wel gelezen. Volgens mij gaat er iets mis.

We hebben inderdaad dezelfde interresses en ik zou je graag beter lere kennen.

Wil je me gauw mailen en je e-mail adres geven?

Ik ben nl bang dat mijn antwoord naar jou niet goed is over gekomen.

Ik hoor heel graag van je, zo te lezen ben je een hele leuke meid. Wat leuk is dat we dezelfde hobby's hebben.

Hopelijk tot gauw!

Groetjes Natascha