puur vriendschap

• Flowerpower

Hallo,

Ik ben 35 jaar en zoek vriendinnen of vrienden om gezellig mee te gaan winkelen, terrasje pikken, uit eten of misschien met een paar vrienden samen koken onder het genot van een glaasje wijn. Ik ben gelukkig in de liefde en heb kinderen en ben dus niet op zoek naar een relatie ik mis een goeie vriendin of vriend waar je zo kan aan kloppen voor een bakkie koffie of om samen de deur eens uit te gaan. Afstand is voor mij geen probleem maar ik woon in drenthe (misschien wel belangrijk voor jullie) wie heeft zin om een gezellig groepie op te bouwen???? alle leeftijden welkom.

• Nasiga

Hoi hoi,

Ik ben een vrouw van 26 jaar,en zoek vriendinnen (25 jaar tot 35 jaar) die een leuke vrienden kring willen opbouwen in Rotterdam en omstreken.Ik ben gelukkig in de liefde met Wouter en wonen sinds kort in Rotterdam.

Ik hou graag van shoppen,lezen,film kijken, reizen, koken,wandelen.

Spreek je dit aan reageer dan even.

Knuffel Nasiga

• Peter

Hallo, jouw bericht spreekt me terdege aan. Ik ben ook niet op zoek naar een relatie die heb ik al,maar we zouden het leuk vinden om wat meer leuke mensen te ontmoeten, te kennen hier in de omgeving ( Drenthe). Wij zijn net in de 40, en het maakt ons ook niet zo uit hoe oud/jong anderen zijn.

Iets ondernemen met anderen erbij maakt het wat afwisselender, bijvoorbeeld koken. Vind ik erg leuk om te doen als het voor meer personen is.

Lijkt het je wat dan zie ik jouw reactie binnenkort wel. Doei,

• Flowerpower

Hallo Peter,

Lijkt me heel leuk !! stuur maar ff een mailtje met bijv. je msn gegevens dan kunnen we alvast wat kennis maken. Hoop binnenkort wat van je te horen….

Groetjes….

• sandy

Hallo,

Ik las je oproep en had al vrij vlot het idee er op te willen gaan te gaan reageren.

Bij deze dus. Ik zelf woon momenteel op de Veluwe, samen met mijn man. Vanwege zijn werk gaan we verhuizen naar Drenthe. Het lijkt mij prettig om alvast wat mensen te leren kennen en alvast een stap te zetten voor een “nieuw” sociaal netwerk. In het voorjaar willen we richting zuid drenthe verhuizen waar precies is nog niet helemaal duidelijk.

Ik ben een spontane vrouw van 33 jaar die stevig in haar schoenen staat. Echte hobbies heb ik niet. Ik hou wel van wandelen in de bossen (met onze golden retriever) Jaarlijks reis ik af naar mooie plekken wereldwijd. Op zijn tijd lees ik graag een leuk boek. Ben wel creatief maar gun me daar eerlijk gezegd de tijd niet voor. Niet dat ik een altijd druk persoon ben hoor maar heb daar de rust gewoon (nog) niet voor gevonden.

Ik hou van koken en gezellig tafelen onder het genot van een glas wijn.

Ik werk in de jeugdhulpverlening. Ik heb een leuke en gezonde relatie met mijn man die ik al vijftien jaar ken.

Dit was een korte beschrijving en hou het hier eerst voorlopig maar bij en wacht een reactie af. Wie weet tot horens,

groeten Sandy

• Flowerpower

Hallo Sandy,

Leuk dat je hebt gereageerd en ik zou zeggen.. mail me je email of msn maar ff door kunnen we alvast gezellig wat kletsen.

Groetjes Hilda.

• wilma

hoi ik ben wilma ben 41 en woon nu nog in enschede maar ga zeer binnenkort verhuizen naar toldijk bij zuthen. ook ik ben op zoek naar nieuwe vrienden en ben sinds 1 jaar gescheiden en moeder van 5 kids. hoop wat van je te horen gr wilmaFlowerpower schreef:

>

> Hallo,

>

> Ik ben 35 jaar en zoek vriendinnen of vrienden om gezellig

> mee te gaan winkelen, terrasje pikken, uit eten of misschien

> met een paar vrienden samen koken onder het genot van een

> glaasje wijn. Ik ben gelukkig in de liefde en heb kinderen en

> ben dus niet op zoek naar een relatie ik mis een goeie

> vriendin of vriend waar je zo kan aan kloppen voor een bakkie

> koffie of om samen de deur eens uit te gaan. Afstand is voor

> mij geen probleem maar ik woon in drenthe (misschien wel

> belangrijk voor jullie) wie heeft zin om een gezellig groepie

> op te bouwen???? alle leeftijden welkom.

• Flowerpower

Hallo Wilma,

Leuk dat je hebt gereageerd op mn oproepje misschien heb je msn??? dan kan je me misschien toevoegen en anders mailen we elkaar gewoon eerst. Laat maar ff horen wat je er van vind.

Groetjes Hilda.

• Peter

Hallo Hilda,

Lijkt me wel gezellig als er een groepje ontstaat.

Mail me maar op noormanpele@hotmail.com en voeg me maar toe op MSN . Moet er wel bijzeggen dat ik sneller mail dan op MSN zit, maar zal m'n best doen.

En wie weet als de anderen die gereageerd hebben op jouw oproep ook weer snel reageren en het lijkt allemaal wat,dan kunnen we mettertijd wat afspreken,maar zal niet op de dingen vooruitlopen.

Groetjes,Peter

• wilma

hoi hilda, alles goed? ja hoor ik heb mns mijn email is: wilmacorvers10@hotmail.com ik hoop je snel te horen oke? gr wilmaFlowerpower schreef:

>

> Hallo Wilma,

>

> Leuk dat je hebt gereageerd op mn oproepje misschien heb je

> msn??? dan kan je me misschien toevoegen en anders mailen we

> elkaar gewoon eerst. Laat maar ff horen wat je er van vind.

>

> Groetjes Hilda.