Wat is vriendschap eigenlijk?

• Peter

Bedankt voor alle reacties.

Ik had mijn stelling bewust wat open gelaten. De reacties bewijzen maar weer eens hoe verschillend mensen zijn en denken. Dat maakt de mens ook zo leuk.

Ik moet zeggen dat ik het jammer (niet meer dan dat) vind dat hij niks gezegd heeft en natuurlijk gun ik hem al het geluk. Ik ben mede door jullie reacties mij er wel bewust van geworden dat onze vriendschap anders is dan ik eigenlijk dacht dat het was. Ook dat geeft niet want zoals iemand al vertelde tegen de één zeg je alles en tegen de ander niet alles maar je kan wel goed met iemand opschieten.

Leuk deze site trouwens, leuke reacties en zet je aan het (bewust) denken.

• Adrienne

Vriendschap is alleen wat waard als het van beide kanten komt. Als de een alleen maar geeft en nooit iets terugkrijgt zal de vriendschap uiteindelijk doodgaan.

Jeanne

• desireeweesie

heel vreemd, Peter, maar de enige reden die ik kan verzinnen is, dat hij bang is jou als vriend te verliezen. Of om jou voor het hoofd te stoten. Ik zou wel het met hem er over hebben. Dat je dit niet verwacht had en ook onplezierig vindt

groet

Desiree

• janny

Ben het helemaal met je eens Peter dat je al zolang vrienden bent dat met elkaar zou moeten en kunnen delen.

Tenslotte begint vriendschap met vertrouwen naar elkaar toe

Of je vriend moet de reden gehad hebben dat ie je niet wilde kwetsen omdat jij nog alleen bent,dat zou nog een mogelijkheid zijn.

Ik ken hem nog jou dus ik gok ook maar wat maar laat het de vriendschap niet in de weg staan,je kunt er met hem over praten en zeggen wat je ten gehore is gekomen en hem naar de reden vragen of niet dan

Wens je heel veel succes

groetjes Janny