lotgenoten omgeving 033

• sandra

IAangezien er veel relaties op de klippen lopen denk ik dat veel vrouwen zich hetzelfde voelen en tegen dezelfde zaken aanlopen als ik, daarom plaats ik deze oproep.

Na een relatie van bijna 20 jaar zijn ijn man en ik in een relatiecrisis beland en gaan scheiden.

De mensen om mij heen (familie en vriendinnen) zijn allen gesetteld. Natuurlijk kan ik bij hen terecht om te praten, en onderneem ik dingen met hen, maar hen wacht altijd weer de verplichtingen en afspraken thuis.

Ik ben op zoek naar één of meerdere vrouwen tussen 35 en 45 die net als ik alleenstaand zijn, zonder kinderen en hun leven een andere invulling moeten en willen gaan geven.

Mijn hobby`s zijn mijn 2 schatten van katten, tuinieren, bloemschikken en lekker uitwaaien op het strand.

Mijn grote passie is Griekenland en alles wat daarmee te maken heeft.

Ik vind het heerlijk om eens naar de sauna te gaan, een bioscoopje te pakken, lekker te gaan eten of gewoon thuis lekker met iemand te kletsen over van alles en nog wat.

Ik ben 39 jaar en werkzaam in het middenmanagement in de zorg.

Herken je je in bovenstaande stuur me dan een mailtje, antwoord gegarandeerd.

Groetjes, Sandra

• sam

hoi sandra,

ben sinds kort weer single. zal niet zeggen mannenmoe, maar het komt er voor nu wel dichtbij.

toch wil ik gewoon doorgaan met mijn leven en leuke dingen blijven doen. en dat is natuurlijk leuker om met iemand samen te doen.

ik ben geintresseerd in kunst en cultuur, filmtheater, door het bos struinen met de hond, en gewoon met een glas bier of wijn een beetje over van alles te kletsen.

ik woon in de buurt 035 en zou het leuk vinden om eens kennis met je te maken.

groetjes sam

• sam

nog even een ps-je. je kunt me mailen op truusknotjes@hotmail.com. maf adres, maar de normale mogelijkheden zijn ruim in gebruik een mens moet toch iets,sam

• karlijn

Hoi Sandra en Sam,

Ik herken jullie verhalen, hoewel ik niet wil zeggen dat ik mannenmoe ben! Net weer alleen na samengewoond te hebben en ook veel vrienden/kennissen met man en of kinderen en drukke banen. Ik ben 37, heb interesse in wandelen, fietsen, film, thee drinken met vriendin of gezellig op de bank hangen met glas wijn en vrienden. Verder klus ik op dit moment veel in mijn nieuwe appartement en hou ik van dieren. Helaas heb ik mijn hond weg moeten doen na het stuklopen van mijn relatie maar ik ging graag langs strand of bos wandelen. Ik heb nu een poes, ook gezellig!

Onlangs heb ik geprobeerd via deze site een eetclubje op te richten voor mensen in regio 030 maar na een heleboel enthousiaste reacties haakt de 1 na de ander uiteindelijk af.

O ja, ik woon in Zeist. (vlakbij het bos!)

• sandra

Hallo Karlijn,

Eindelijk een reactie van mij terug. Door omstandigheden was ik niet in de gelegenheid eerder te reageren.

Ik zou het leuk vinden om in eerste instantie via mail contact te hebben (om wat meer van elkaar te weten, komen interesses overen bijvoorbeeld)en later eens af te spreken.

Ik ben inderdaad ook niet mannenmoe, maar heb er (nog) geen behoefte aan.

Nieuwe meiden/vrouwen leren kennen om dingen mee te ondernemen, of eens gezellig te kletsen, is voor mij belangrijker dan een man in mijn leven, dat komt misschien wel weer.

Je kunt me mailen op misanski@hotmail.com.

Groetjes,Sandra