uitbreiden kennissenkring

• Jeanine

Hoi allemaal, door verhuizingen enz. is mijn kennissenkring behoorlijk uitgedund geraakt. Vandaar dit oproepje voor iedereen die geinteresseerd is. Ik ben een 41-jarige watermanvrouw (oog gem. 10 jaar jonger) uit het oosten (Gld.) van het land. Ben momenteel zonder relatie, maar niet zoekende naar. Wel op zoek naar vriendschap/kennis etc. Mijn hobbies zijn: lezen, puzzelen, ovengerechten bereiden (ovenschotels, appeltaart), wandelen met de hond in de vrije natuur, fietsen (met mooi weer), winkelen (terrasje pakken, nieuwste mode bekijken), af en toe een gezondheidskuurtje (Sanadome) en heel soms naar de schouwburg (cabaretvoorstelling). Mijn vakanties zijn vaak een mix van natuur en cultuur. Verder kijk ik graag naar lachfilms. Mijn muzikale voorkeur betreft de jaren ‘70, ’80, '90 en Robbie Williams.

gelijkgestemden kunnen naar believe via mail reageren.

• Peter

hallo Jeanine,

Voor het uitbreiden van de kennissenkring ben ik altijd wel in,maar ben niet op zoek naar een relatie die heb ik al. Wij zij zelf 41 & 42 jaar En worden zelf ook altijd jonger geschat dus dat “probleem” delen we.

Hobbies van mij zijn bijvoorbeeld lezen,fietsen,wandelen,koken,muziek is ook vooral dezelfde jaren, al wil dat nog niet zeggen dat je dan ook dezelfde smaak hebt.Kijk graag naar horror,thrillers en lachfilms.

Maakt niet zoveel uit waar men woont,kom je ook nog eens ergens anders toch!

Nou laat maar horen wat je ervan vindt,doei,