Hoi hoi….vandaag kwam ik op het idee (ben zeker niet de enige!) om een UITgroep voor dames vanaf 38 jaar (zelf ben ik 43 jaar) op te zetten. Bijna iedereen heeft natuurlijk vriendinnen maar zitten soms, net zoals ik, met het probleem dat ze net niet kunnen als jij iets leuks wilt gaan doen. Mijn idee is danook om een UITgroep op te richten om b.v. 1 keer in de maand mee te gaan borrellen en bij te kletsen of b.v. met de groep een uitje te organiseren (zoals een wandeling). Ook kan het natuurlijk om buiten de groep afspraken te maken als je b.v. iets met z'n 2-en wilt doen. Mijn doel is ook om het vrijblijvend te houden en er zitten geen kosten aan dan alleen de kosten die je zelf gaat maken tijdens de borrel e.d.. Zelf woon ik in Utrecht en heb er geen probleem mee om mensen te ontmoeten buiten deze stad. Ik stel voor dat als jullie interesse hebben dat jullie dat laten weten via de mail en bij voldoende reacties zou ik een 1e afspraak willen plannen in een bruin café of zoiets om zo kennis met elkaar te maken.
Dus meiden…tot ziens!
Groetjes,
Anita