UITgroep (voor dames vanaf 38 jaar)

• Anita

Hoi hoi….vandaag kwam ik op het idee (ben zeker niet de enige!) om een UITgroep voor dames vanaf 38 jaar (zelf ben ik 43 jaar) op te zetten. Bijna iedereen heeft natuurlijk vriendinnen maar zitten soms, net zoals ik, met het probleem dat ze net niet kunnen als jij iets leuks wilt gaan doen. Mijn idee is danook om een UITgroep op te richten om b.v. 1 keer in de maand mee te gaan borrellen en bij te kletsen of b.v. met de groep een uitje te organiseren (zoals een wandeling). Ook kan het natuurlijk om buiten de groep afspraken te maken als je b.v. iets met z'n 2-en wilt doen. Mijn doel is ook om het vrijblijvend te houden en er zitten geen kosten aan dan alleen de kosten die je zelf gaat maken tijdens de borrel e.d.. Zelf woon ik in Utrecht en heb er geen probleem mee om mensen te ontmoeten buiten deze stad. Ik stel voor dat als jullie interesse hebben dat jullie dat laten weten via de mail en bij voldoende reacties zou ik een 1e afspraak willen plannen in een bruin café of zoiets om zo kennis met elkaar te maken.

Dus meiden…tot ziens!

Groetjes,

Anita

• jacqueline

hallo ik zal mij even voorstellen ik heet jacqueline en ben 41jaar getrouwd, en heb twee meiden van 15 en 16jaar. ik woon in nieuwegein is vlakbij utrecht. ik werk 25uur in de schoonmaak , en ga binnen kort de cursus reiki doen ik wil graag mee doen met de uit groep, nieuwe vriendinnen is nooit weg. ik hoor graag van je tot mails groetjes jacquelineAnita schreef:

>

>

> Hoi hoi….vandaag kwam ik op het idee (ben zeker niet de

> enige!) om een UITgroep voor dames vanaf 38 jaar (zelf ben ik

> 43 jaar) op te zetten. Bijna iedereen heeft natuurlijk

> vriendinnen maar zitten soms, net zoals ik, met het probleem

> dat ze net niet kunnen als jij iets leuks wilt gaan doen.

> Mijn idee is danook om een UITgroep op te richten om b.v. 1

> keer in de maand mee te gaan borrellen en bij te kletsen of

> b.v. met de groep een uitje te organiseren (zoals een

> wandeling). Ook kan het natuurlijk om buiten de groep

> afspraken te maken als je b.v. iets met z'n 2-en wilt doen.

> Mijn doel is ook om het vrijblijvend te houden en er zitten

> geen kosten aan dan alleen de kosten die je zelf gaat maken

> tijdens de borrel e.d.. Zelf woon ik in Utrecht en heb er

> geen probleem mee om mensen te ontmoeten buiten deze stad. Ik

> stel voor dat als jullie interesse hebben dat jullie dat

> laten weten via de mail en bij voldoende reacties zou ik een

> 1e afspraak willen plannen in een bruin café of zoiets om zo

> kennis met elkaar te maken.

>

> Dus meiden…tot ziens!

>

> Groetjes,

>

> Anita

• sam

hoi anita,

goed idee. lijkt me een heel leuk plan om dit op te zetten. je kunt me mailen op truusknotjes@hotmail.com.

zelf woon ik in de omgeving van hilversum. de lage vuursche bossen zijn misschien ook eens geschikt om te lopen en daarna een natuurlijk echte vuursche pannenkoek.

verder ga ik graag naar het theater, cabaret enzo en heb een theater abbonnement. omdat ik sinds kort single ben, zijn de wederhelft kaarten over. filmtheater, en tentoonstelling van diverse schilders en kunstenaars zijn ook mijn ding.

verder heb ik een klein kampeerautootje dat met redelijk weer zijn weg zoekt naar alle leuke plekken in nederland en belgie.

maar gewoon eens lekker eten en kletsen is ook heerlijk.

ik wacht af, groeten sam

• jacqueline

hallo met jacqueline wanneer gaan we iets doen met de groep lijkt mij leuk.

hebben al veel meiden in omgeving zich aangemeld.ik hoop gauw wat van je te horen groetjes jacquelineAnita schreef:

>

>

> Hoi hoi….vandaag kwam ik op het idee (ben zeker niet de

> enige!) om een UITgroep voor dames vanaf 38 jaar (zelf ben ik

> 43 jaar) op te zetten. Bijna iedereen heeft natuurlijk

> vriendinnen maar zitten soms, net zoals ik, met het probleem

> dat ze net niet kunnen als jij iets leuks wilt gaan doen.

> Mijn idee is danook om een UITgroep op te richten om b.v. 1

> keer in de maand mee te gaan borrellen en bij te kletsen of

> b.v. met de groep een uitje te organiseren (zoals een

> wandeling). Ook kan het natuurlijk om buiten de groep

> afspraken te maken als je b.v. iets met z'n 2-en wilt doen.

> Mijn doel is ook om het vrijblijvend te houden en er zitten

> geen kosten aan dan alleen de kosten die je zelf gaat maken

> tijdens de borrel e.d.. Zelf woon ik in Utrecht en heb er

> geen probleem mee om mensen te ontmoeten buiten deze stad. Ik

> stel voor dat als jullie interesse hebben dat jullie dat

> laten weten via de mail en bij voldoende reacties zou ik een

> 1e afspraak willen plannen in een bruin café of zoiets om zo

> kennis met elkaar te maken.

>

> Dus meiden…tot ziens!

>

> Groetjes,

>

> Anita

• Els

Hoi Anita,

Tsja, sinds kort achter de computer, kom op deze prikpagina terecht, hier worden vriendinnen gezocht, het sprak me meteen aan.

Ben een weduwe van 57 jaar, 2 kinderen dochter (31), zoon (27),uitwonend. Net een relatie achter de rug van 6 jaar. Heb wel 'n vriendin, zij werkt, is getrouwd, haar man zit er niet op te wachten dat wij een weekend uit gaan, begrijpelijk. Ben wel 57 jaar (zie er jonger uit), maar nog lang niet uitgeleefd!!

Jouw idee spreekt mij op alle punten aan! Lijkt me ontzettend leuk om zo'n clubje op te zetten. Waar ik van hou?: theater, bluesconcert, bruin café, dansen, drink ‘n wijntje, winkelen, terrasje, rommelmarkt. ’n Lange fietstocht cq wandeling zijn niet mijn ding! Tot zover, ben benieuw naar reaktie.

groetjes Els

• Els

Vergeten te vermelden, ik woon in Utrecht

• Linda

Hoi dames uit Utrecht,

Ook ik (ook uit Utrecht) ben geinteresseerd in dit initiatief, is er inmiddels al iets meer bekend over de UITgroep voor dames in Utrecht ? Wanneer en waar spreken we iets af ?

Groet, Linda

• karlijn

Hoi dames vanaf 38!

Ik ben net 37 geworden maar het lijkt mij ook leuk, hoe strikt is de leeftijdsgrens? Heb net geprobeerd via deze site een eetclubje op te richten maar dat komt maar langzaam van de grond. Ik hoor graag van de ontwikkelingen!

Karlijn