vriendinnen gezocht omgeving centrum Utrecht

• Esther

Hallo allemaal,

Welke meiden van begin 30 zouden graag een vriendinnenclubje willen?

Ben zelf net 34 jaar en mis vriendinnen om me heen. Zou het erg leuk vinden om samen uit eten te gaan, bioscoopje te pakken of gewoon gezellig ergens te kletsen of de stad in te gaan.

Het liefst uit Utrecht aangezien ik niet zelf over een auto beschik en dus van het openbaar vervoer afhankelijk ben.

Dames, ik hoop gauw iets van jullie te horen.

Groetjes Esther

• bianca

Hallo Esther,

Ik ben pas in Utrecht komen wonen en ik ken de stad wel een beetje maar 't lijkt me

erg gezellig om wat nieuwe mensen te leren kennen om leuke dingen mee te doen.

Ik ben (net) 33 en woon sinds kort samen. Ben voor veel dingen te porren, als

't maar gezellig is. Laat me even wat weten en misschien tot binnenkort.

Groetjes Bianca

• Ingrid

Hoi Esther,

Wat grappig, een tijdje geleden heb ik zelf ook een oproepje geplaatst op deze site, mede omdat ik niet zoveel over Utrecht zag. Nu zie ik er ineens veel meer over. Heb jij al veel reacties gehad? Ik zag dat Bianca ook bij jou had gereageerd, ik kreeg gister een enthousiaste mail van haar. Misschien leuk om de reacties te combineren en een keer met een clubje af te spreken ergens in het centrum?

Ik ben 31 en ben 7 jaar afgestudeerd aan de kunstacademie en heb een eigen bedrijfje op het gebied van art direction/vormgeving/beeldende kunst/film/tv/theater. Ik houd van koken (kom ik veel te weinig aan toe!), filmhuisfilms, theater, kleding naaien, wandelen, fietsen en ik woon samen met mijn vriend in Utrecht.

Wat zijn jouw interesses?

Ik ga morgen op vakantie voor twee weken, maar het lijkt me leuk om te kijken of we een keer af kunnen spreken met wat Utrechtse meiden!

Groetjes,

Ingrid

• Esther

Hey Bianca,

Stuur mij even je emailadres dan kan ik je rechtstreeks emailen.

Het lijkt me leuk als we iets kunnen gaan afspreken.

Mijn emailadres is vrolijke-esther@hotmail.com

He de groetjes en tot mails

Esther

• Bianca

He Ingrid,

Stuur me even je e-mail adres, dan kunnen we wat afspreken.

Misschien wel leuk om met z'n drieen wat te doen?

Groetjes Bianca

• Ingrid

Hallo Esther en Bianca,

Ik ben weer terug van vakantie. Lijkt me leuk om wat af te spreken met zijn drieen, mijn e-mailadres is ingrid@zijwind.nl. Hebben jullie voorkeur voor een bepaalde dag?

Groet,

Ingrid

• karlijn

Hoi Esther, Bianca en Ingrid,

Ook ik heb net als Ingrid een oproep op deze site gedaan met hetzelfde idee. Op mijn oproep hebben in eerste instantie veel mensen gereageerd maar uiteindelijk zijn we nog maar met zijn 2-en over. Hebben jullie inmiddels al afgesproken? En nog interesse in anderen erbij?

Ik ben 37 en woon sinds kort in Zeist. Heb enkele jaren in Utrecht gewoond maar heb een tijdje in een andere regio samengewoond. Nu dus weer terug in de regio en zin in gezellige vriendinnen om af en toe eens mee te eten of wat te drinken.

Ik hoop iets te horen!

Groeten, Karlijn