Gezocht vriend(inn)en gebied 073

• Jodine

Hai,

mijn naam is Jodine en ik ben een gezellige 27 jarige meid uit 's-Hertogenbosch. Langs deze weg ben ik op zoek naar leuke (mail)vriend(inn)en uit de regio.

Ik vind het leuk om uit te gaan en te fitnessen. Verder ben ik dol op winkelen, webpages bouwen, zwemmen, dieren, lezen, chatten en nog veel meer.

Spreekt je dit aan, ben je van rond mijn leeftijd en ga je ook een face to face ontmoeting niet uit de weg stuur me dan een mailtje. Ik schrijf je dan altijd terug.

Groetjes

Jodine

• Esther

Hey Jodine,

Ook zo'n fitness fanaat?

Ik heb al een paar keer voorgenomen om ook te gaan, maar er zijn altijd excuses om niet te gaan.

Gaat het niet vaak zo? Voor de lijn hoef ik het niet te doen en met mijn sportieve gesteldheid is het ook nog niet zo beroerd, dus tja…

Ik mag wel graag lekker uit eten gaan, terrasje pakken , stappen en een bioscoopje pikken.

Ik ben 30 jaar, woon samen met mijn vriend en heb een hond die Max heet. De allerliefste Labrador die je ooit gezien hebt!

Groetjes,

Esther

• Muora

hoi Jodine,ik ben niet van jou leeftijd maar een stuk ouder,toch wat uiterlijk en conditie betreft zit dat wel goed.Het gaat mij bovendien ook niet 123 om een relatie op te bouwen het zijn zuiver vrindschappen en kennismakingen,bovendien ben ik jong van geest en ben ik enorm veelzijdig met velerlei dingen en ik verveel me zelden of nooit,ik woon in A'dam,als je het leuk vindt te reageren ben je natuurlijk welkom,ok,mischien tot mailsJodine schreef:

>

> Hai,

>

> mijn naam is Jodine en ik ben een gezellige 27 jarige meid

> uit 's-Hertogenbosch. Langs deze weg ben ik op zoek naar

> leuke (mail)vriend(inn)en uit de regio.

>

> Ik vind het leuk om uit te gaan en te fitnessen. Verder ben

> ik dol op winkelen, webpages bouwen, zwemmen, dieren, lezen,

> chatten en nog veel meer.

>

> Spreekt je dit aan, ben je van rond mijn leeftijd en ga je

> ook een face to face ontmoeting niet uit de weg stuur me dan

> een mailtje. Ik schrijf je dan altijd terug.

>

> Groetjes

>

> Jodine

• Loes

Dag Jodine,

Ik ben een 26 jarige meid uit Eindhoven en wil reageren op je oproepje op vriendschap.startpagina.nl

Mijn hobbies zijn o.a. lezen, koken, reizen en shoppen. Daarnaast ben ik ook een enorme dierenliefhebber, maar heb ik op het moment helaas zelf geen huisdier.

Lijkt me leuk elkaar via de mail beter te leren kennen.

Wanneer het een beetje klikt vind ik het prima om wat af te spreken.

Wie weet misschien tot mails!

Groetjes Loes

• Loes

Dag Jodine,

Ik ben een 26 jarige meid uit Eindhoven en wil reageren op je oproepje op vriendschap.startpagina.nl

Mijn hobbies zijn o.a. lezen, koken, reizen en shoppen. Daarnaast ben ik ook een enorme dierenliefhebber, maar heb ik op het moment helaas zelf geen huisdier.

Lijkt me leuk elkaar via de mail beter te leren kennen.

Wanneer het een beetje klikt vind ik het prima om wat af te spreken.

Wie weet misschien tot mails!

Groetjes Loes